piątek, 1 lutego 2013

Malinowo- waniliowa kąpiel z Original Source


Cena: ok 10zł
Pojemność: 500ml
Dostępność: Rossmann, Natura

Jak może pamiętacie zakochałam się już w jednym płynie z Original Source, który pięknie pachniał czekoladkami  miętowymi (KLIK). Długo nie wytrzymałam. Musiałam wypróbować inną wersje, z maliną i wanilią, której szczerze mówiąc nieco się obawiałam. Dlaczego? Nie przepadam za słodkimi, duszącymi zapachami. Tu już sam wygląd płynu, wydaje się cukierkowy :) Na szczęście wbrew pozorom zapach bardzo mi się spodobał (choć perfum takich nie mogłabym mieć). Słodki, dziewczęcy- bardzo przyjemnie relaksuje w kąpieli. Coś czuję, że dzieci mogłyby próbować go wypić :D- uważajcie
Co najbardziej lubię w ich płynach? To, że tworzą mnóstwo piany! Uwielbiam kąpiele wśród białej, puszystej piany, a wiem z doświadczenia, że niektóre płyny wcale się do tego nie sprawdzają. 
Niestety ten płyn jeszcze szybciej mi się skończył niż wersja z czekoladą, ale to raczej przez to, że duże jej wlewałam. Na pewno jeszcze do niej powrócę! Została mi chyba jeszcze tylko jedna do przetestowana :( Szkoda, że tak mało jest wariantów zapachowych. W żelach jest ich o wiele więcej :)
Podsumowując: Dziesięć razy na TAK. Bardzo się polubiłam z tym płynem. Choć jak na taką wydajność mógłby być ciut tańszy. Na szczęście są często na promocji.




31 komentarzy:

  1. Ten płyn to i ja bardzo lubię :) Zapach cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to wygląda jak jakiś przeapetyczny jogurt... powinnam czytać takie posty po śniadaniu, bo nie mogę się skupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może na deserek kąpiel w tym płynie? :D

      Usuń
  3. Uwielbia zapach tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zapach to dopiero kusi :) Powąchaj sobie :))

      Usuń
  5. Nie używałam, ale ten płyn kusi nawet buteleczką, a jak o zapachu pomyślę, to od razu słyszę w głowie "musisz go mieć!";)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd, zapach.. Wszystko kusi. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak butelka soku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za recenzję :) Właśnie potrzebuję czegoś do kąpieli, a uwielbiam duuużo piany :) Przyjrzę się im dokładniej w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Mi się właśnie skończył i ubolewam bo nie mam niczego w zapasie :)

      Usuń
  9. dla samego zapachu chyba sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy są cudowne! :) Używam ciągle innych, są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałaś może wersje żółtą (nie pamiętam z czym)? :)

      Usuń
  11. oj chętnie bym poniuchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam, ale mi się skończył. Teraz kupię wychwalaną Luksję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się skończył, może też skuszę się na Luksje :)

      Usuń
  13. też go lubie :D ale moim ulubieńcem pozostaje mango i makadamia :) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie właśnie czekolada z miętą w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i bardzo lubię tę wersje :) Jak czekoladki pachnie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...