poniedziałek, 4 lutego 2013

Mini dokładka wymiankowa+ przypomnienie o rozdaniu

Czołem! Dzisiaj pojawiam się tylko by napisać króciutki wpis i oczywiście skomentować Wasze posty ;) Dodałam parę nowości do zakładki WYMIANKA, znajdującej się powyżej. Wiadomości proszę pisać na e-mail: france_30@wp.pl lub pod tamtym postem :) 

Zapraszam również wszystkich chętnych na rozdanie: (KLIK na obrazek)

Tymczasem idę dalej sprzątać i zajadać się chruścikami (inaczej znane pod nazwą faworki) :) Trzymajcie się!


16 komentarzy:

  1. Chruściki ♥ Moja babcia piecze je najlepsze, zawsze razem z nią je robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej podjadam mojej mamie, aniżeli robie :D

      Usuń
  2. Ja też będę robić faworki i mini pączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mini pączki, mmm :) Wyślij mi ! :D

      Usuń
  3. robisz smaka na te chruściki ;D
    A tu na diecie jestem ale w tłusty czwartek sobie pozwolę na coś słodkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam chruściki:)
    zaglądnę do zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio u mnie też były chruściki :) ale ciągle nie mogę znaleźć dobrego do końca przepisu i eksperymentuję... masz może jakiś sprawdzony?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faworki ♥ :D Ja zrobię je w tłusty czwartek. ; )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...