sobota, 2 lutego 2013

Nowe lakiery Catrice 2013

Jako lakieromaniaczka każdy news o nowościach lakierowych niezmiernie mnie cieszy. Nowe buteleczki wyglądają bardzo zachęcająco, choć niektóre odcienie już teraz są w szafie Catrice. Nie wiem dlaczego mam mało kosmetyków z tej firmy, muszę to koniecznie nadrobić. Spodobał Wam się któryś? :)

 01 Fuchsiarama - 02 Pimp my Shrimp - 03 Papa don't Peach - 04 Orange Utan - 05 Earnie & Birdy


06 Oh my Goldness! - 07 Genius in the Bottle - 08 Goldbusters - 09 Hugo Moss- 10 I'm not a Greenager


11 Miss Piggy's BF - 12 Walk the Lime - 13 Shopping Day at Bluemi - 14 Purple Reign - 15 Denim Moore



16 George Blueney- 17 Caught on the red Carp - 18 Bloody Mary to Go - 19 Fred said Red - 20 Meet me at Coral Island


21 Rosy on more Time - 22 Bricky Mouse - 23 The Monkey gets funky - 24 The Galmoure X Factor- 25 Robert's red Ford 


26 Raspberryfields Forever - 27 The Pinky and the Brain - 28 You better think Pink - 29 Will you berry me? - 30 Lilatric


31 Even more Heavy Metallic - 32 The Dark Knight - 33 In the Armee Glow - 34 Squeeze Me - 35 Petrolpolitan


36 Mint me Up - 37 The Effect Maker - 38 Vino Tinto - 39 Black to the Routes- 40 I'm Dynamite


01 Karl says Trés Chic - 02 Don't tell Mademoiselle! - 03 Meet me Á Paris - 04 Apropos Coco


05 Bonjour Chérie! - 06 My Cafe au lait at Notredame - 07 Cotton Candy at Eiffel Tower

Źródło: http://www.fairytalemarie.blogspot.com/

Zapraszam na rozdanie ! -KLIK

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Takiego zielonego jeszcze nie mam :D

      Usuń
  2. wszystkie piękne! szczególnie ten 33 In the Armee Glow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak na żywo będzie wyglądał :)

      Usuń
  3. Ja mam narazie tylko jeden lakier Catrice, ale teraz w końcu mam do nich dostęp więc na pewno się to zmieni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też tylko jeden :D Musimy to zmienić !

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. 03,04,07 mnie najbardziej ciekawią, a Ciebie? :)

      Usuń
  5. wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego lakieru z catrice....jakoś te buteleczki odstraszają mnie wielkością

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kolorki są poprostu genialne.Ja osobiście ma tylko 4 lakkiery z Catrice ale mam nadzieje że niedługo będę miała ich więcej.
    Zapraszam do mnie.
    raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz jakieś z tej listy? :) Bo niektóre są już od dawna w sprzedaży.

      Usuń
  7. zdecydowanie za dużo ciekawych odcieni.
    praktycznie w każdym 'wierszu; tej listy coś mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) ale jakiś jeden konkretny masz upatrzony? :)

      Usuń
  8. Kiedyś miałam lakiery Catrice i nie byłam zadowolona. Nie wiem, czy mam ochotę sprawdzać, czy coś się zmieniło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam glitter obecnie i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  9. Spodobał się... i to nie jeden :).
    Nie mam nic z tej firmy, za daleko mialam do Natury :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Nature dość blisko domu, jednak zazwyczaj większość jest wyprzedana ;/

      Usuń
  10. Fajne odcienie. ; ) Muszę mieć 02 Pimp my Shrimp. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wole się nie przyznawać ile odcieni bym chciała :D

      Usuń
  11. Ojoj... mój portfel chyba niedługo ucierpi;P Przy okazji zapraszam do mojego konkursu (można zgłaszać prace już publikowane) i projektu Hobby! :) www.zpazurkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie tylko Twój :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...