piątek, 22 lutego 2013

Nowości od Garniera ! :)


Niedawno doszły mnie słuchy o nowych szamponach z Garniera, która mają wejść na nasz rynek. Osobiście bardzo lubię co pewien czas użyć ich kosmetyków, bo moje włosy bardzo je lubią. Nie mogę się doczekać, aż pojawią się na półkach sklepowych. Dostępne będą nowe 3 wersje:
- morela z regionu Roussillon i olejek migdałowy
-olejek eteryczny z rozmarynu i liść oliwny
-olejek eteryczny z lawendy i róża z regionu Grasse

Na pewno wypróbuje wszystkie. Kupicie? Która najbardziej się Wam spodobała?


31 komentarzy:

  1. na szampon się raczej nie skuszę, ale za to chętnie bym wypróbowała odzywki - najlepiej wszystkie 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kusisz..Zapewne kupie odrazu trzy i bede je testować a jak się nie sprawdzą to najwyżej pójda jako dodatek do maseczek naturalnych.
    Wiadomo kiedy będą dostępne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma podanej dokładnej daty :( Jak będę coś więcej wiedzieć to na pewno się z Wami podziele.

      Usuń
  3. Mam podobny do tego zielonego, jednak jest bardziej pod żółty i ma inną okładkę. Ale bardzo mi go przypomina! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czym jest? Bo nie kojarzę :)

      Usuń
    2. aa już wiem, który. Faktycznie nieco go przypomina :)

      Usuń
  4. czytalam, ze kosmetyki garniera sa nijakie :) chyba wiec sie nie zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pewnością się skuszę na ten migdałowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Morela z migdałem musi być fajny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie pięknie pachniał :)

      Usuń
  7. Najchetniej wyprobowalabym wszystkie 3 wersje. Piekne kolorystycznie opakwania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać, wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wejdą jak najszybciej do sklepów :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zamierzam wypróbować wszystkie :D

      Usuń
  10. Widziałam je dziś w drogerii, bardzo ładne opakowania - kuszą, żeby je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie trzy wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę miała okazję to wybiorę wersję z rozmarynem, ciekawa jestem jak składowo się prezentują, ponieważ od paru miesięcy tropię kosmetyki do włosów z rozmarynem. Bardzo sobie cenię jego właściwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sądzę, że skład nie będzie jakiś świetny ;/- jak to szampony Garniera, ale zawsze można wypróbować :)

      Usuń
  13. mam ochotę wypróbować wszystkie! a fioletowy pewnie pójdzie na pierwszy rzut. ciekawe tylko, kiedy wejdą do sprzedaży :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...