niedziela, 10 lutego 2013

Paczkowo: wymianka :)


Ostatnio odebrałam kolejną paczkę od listonosza, z której bardzo się cieszę. Na szybko tylko pokazuje Wam co udało mi się "chapnąć" podczas wymianki z Lacquer Maniacs :* (KLIK). Lakier z Catrice- Genius in the bottle, na którym zastanawiałam się i zastanawiałam, więc cieszę się, że trafił w moje ręce. Bourjois- Fuschia hype i bibułki matujące z Artdeco- produkty idealne na lato. Takie drobiazgi, a tak bardzo cieszą :)
Poniżej dodaje również zdjęcie mojego ulubieńca wszech czasów, który dzielnie towarzyszy mi podczas pisania postów. Jak spędzacie dzisiejszą niedziele? :)




24 komentarze:

  1. Pokazuj jak najszybciej lakier z Burżeja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrice wygląda obłędnie :) A kociak cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy tak samo obłędnie będzie się prezentował na paznokciach :)

      Usuń
  3. Fajna wymianka, ale Kotek lepszy, słodko wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnego masz tego kota;) Super wymianka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa tego geniusza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceatrice mi się nie widzi (nie lubęt akich benzyniaków:)), ale fuksja przepiękna:).
    A towarzysz chyba znudzony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne lakiery i jaki cudny kocur :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...