poniedziałek, 18 lutego 2013

Perfecta- masło do ciała czekolada+olej kokosowy


Cena: 10-15zł
Pojemność: 225ml
Dostępność: Rossmann, Natura

Uwielbiam wszelakie mazidła do ciała. Opakowania, zapachy, firmy- mogłabym godzinami stać przed półką w drogerii i wybierać nowe. Ostatnio poszukiwałam peelingu (o którym niedługo pojawi się notka) i natrafiłam na Perfecte czekoladową. Na tyle spodobał mi się zapach, że zaraz pojechałam do sklepu po masło z tej samej serii. Niestety zapach okazał się zupełnie inny, choć nadal ładny :( 
Produkt zamknięty jest w dość miłym dla oka, plastikowym pudełku. Na opakowaniu możemy przeczytać, że jest ujędrniające. Choć ja takiego działania nie zauważyłam i raczej w nie nie wierze. Największy plus? Jak dla mnie idealna konsystencja. Tak jak producent opisuje jest to masło i w 100% się z tym zgadzam. Jak wiecie nie byłam zadowolona z konsystencji maseł z Farmony (szczególnie wersji zielonej), a tutaj zostałam miło zaskoczona. 
Jak na czekoladowy produkt, masło ma dość mdły kolor. Zdecydowanie ładniej by wyglądało gdyby było w kolorze czekolady- ale to tylko szczegół. 
Działanie? Skóra jest ładnie nawilżona. Produkt dość szybko, jak na masło się wchłania i pozostawia delikatną warstwę, dzięki czemu skóra pozostaje miękka i przyjemna w dotyku.
Podsumowując jest to jedno z lepszych maseł jakie miałam. Szkoda, że nie pachnie tak jak peeling. Dobrze nawilża, wiec zaopatrzyłam się też w wersie z pomarańczą.
Miałyście jakieś masło z Perfecty?






37 komentarzy:

  1. bardzo go lubię, ale dla mnie pachnie właśnie masłem orzechowym i nawet ma taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :D Nie pomyślałam o tym.

      Usuń
  2. Kolorem przypomina masło orzechowe, jak to powiedziała moja poprzedniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą konsystencje ma nieco dziwną..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jak na masło ma bardzo fajną konsystencje :)

      Usuń
  4. Miałam wersję pomarańczowo- waniliową i była całkiem spoko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam i czeka na swoją kolej :D

      Usuń
  5. nie mialam, z Perfecty zachwycil mnie balsam brazujacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, latem może wypróbuje :)

      Usuń
  6. Nie miałam :) dziwny kolor jak na czekoladowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i bardzo je lubię;) Zwłaszcza zapach^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma bardzo przyjemny :) Znasz jeszcze jakieś ładnie pachnące masła czekoladowe?

      Usuń
  8. nie miałam jeszcze masła z Perfecty, ale coraz bardziej mnie kusi kupno takowego, tylko ciężko się na wersję zapachową zdecydować echhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć do Biedronki- są tam teraz i to tańsze niż w drogeriach :)

      Usuń
  9. Jak dla mnie to jest budyń :D I pachnie dokładnie tak samo. Tylko, że koszmarnie brudzi ubrania;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudzi? ;/ Nie zauważyłam tego bo używam go przed spaniem, gdzie zakładam krótkie spodenki.

      Usuń
  10. te masełka mają fajną konsystencje i dobrze nawilżają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czekolada + kokos = kolor sraczkowaty :D
    ogólnie to lepszy byłby chyba sam czekoladowy, lub kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Wolałam nie opisywać tak tego koloru :D

      Usuń
  12. Miałam peeling o tym samym zapachu, nawet o nim ostatnio pisałam i nie do końca przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam za zapach ! No i ma czekoladowy kolor :)

      Usuń
  13. miałam je, ładnie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling czekoladowy ma wspaniały zapach :) Masła nie próbowałam, wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. W Superpharmie możesz sobie "wyniuchać" :D

      Usuń
  16. Uwielbiam jak kosmetyki do ciała mają takie piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że oprócz działania to najważniejsza rzecz :)

      Usuń
  17. Te masła i inne rodzaje były teraz w Biedronce na promocji za 8.99zł
    ale nie skusiłam sie bo mam jeszcze kakaowy balsam z Ziajii, który uwielbiam. Pachnie i nawilża, ujędrnia bosko;)
    Generalnie wole balsamy niż masła. I ta konsystencja jakoś tak dziwnie wygląda, jak dla mnie nie zachęcająco.
    Może kiedyś go wypróbuje jak znów będzie gdzieś na promocji.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie masłuje sie...jestem cholernie nieregularna w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseł nie mam, ale mam właśnie ten peeling czekoladowo-kokosowy ;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...