piątek, 15 lutego 2013

SUN KISSED (Essence LE)


Jak co roku w szafach Essence pojawi się letnia limitowanka. Ma się pojawić na przełomie marca/kwietnia. Ciekawe czy dotrze to Polski. Mi osobiście nic się nie podoba, a Wam spodobało się coś? :)

RÓŻE
01 soak up the sun i 02 hello summer! 

CIENIE W KREMIE
01 hello summer!, 02 my sunny side i 03 sunset paradise

 POMADKI
01 soak up the sun i 02 hello summer!

LAKIERY
01 soak up the sun, 02 hello summer!, 03 my sunny side i 04 sunset paradise

KREDKI
01 hello summer! und 02 sunset paradise

 CHUSTECZKI BRĄZUJĄCE
01 sun is where you are! 

 ROZŚWIETLAJĄCY PUDER
01 sunset beauty

 SPRAY ROZŚWIETLAJĄCY
01 suntimes here, suntimes there

źródło:http://www.kosmetikaddicted.blogspot.com/







30 komentarzy:

  1. Pewnie ja jakieś lakiery się skuszę :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak na żywo będą wyglądać :)

      Usuń
  2. swietny trend;) lakiery z pewnoscia przygarne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety nic nie zauroczyło na tyle żeby czekać niecierpliwie na tą limitkę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nic, chociaż może ten lakier nr 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo średnia ta limitka.

    OdpowiedzUsuń
  6. nic ciekawego, jedynie niebieska kredka dość ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska kredka i lakier wyglądają apetycznie :)

      Usuń
  7. pomarańczowa pomadka do mnie mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te róże wyglądają pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, ale chyba będą trochę za ciemne jak dla mnie :D

      Usuń
  9. Cienie w kremie mają świetne kolory, chociaż wolałabym je w formie pigmentów ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłyby lepsze :) Choć jeżeli będą miękkie, a nie tępe to też będzie dobrze ;)

      Usuń
  10. Niestety nawet lakiery mi się nie podobają :D Jedyna rzecz warta uwagi wg mnie to cień w kremie ten środkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się cienie :) Od czasu odkrycia Color Tattoo od Maybelline chętnie sięgam po cienie w kremie. Ciekawe czy Essence będą równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Tattoo jeszcze nie miałam niestety :(

      Usuń
  12. Ja natomiast ciekawa jestem rozświetlającego pudru i lakierów do paznokci. Zapewne zerknę też na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie i lakiery mnie zainteresowały;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kolekcja, na pewno w coś się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kompletnie nic mnie nie kusi w tej limitce :-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...