niedziela, 3 lutego 2013

Łupy/zakupy stycznia :)


Jak widzicie w tym miesiącu postawiłam na pielęgnacje swoich włosów. Obkupiłam się w mnóstwo specyfików, które zamierzam testować i podzielić się z Wami moja opinią. Oprócz tego nie mogło zabraknąć lakierów (to już jest lakieroholizm) :P No i oczywiście dotarła do mnie paletka Darks, której na obecną chwilę używam codziennie. Coś Was szczególnie ciekawi? Miałyście coś? :)


Garnier- tonik witaminowy z ekstraktem z róży
AA- żel do mycia z Cremem Brulee
Perfecta- masło z pomarańczą i aromatem wanilii


Joanna- szampon z pokrzywą i zieloną herbatą
Garnier- szampon z olejkiem awokado i masłem karite
Garnier- odzywka z olejkiem awokado i masłem karite

 

Marion- maseczka do włosów z octem z malin i kokatjlem owocowym
Celia- maska do włosów głęboko nawilżająca
Celia- maska do włosów intensywnie regenerująca


KTC- olej kokosowy
Ziaja- maska intensywna odbudowa


Sleek- paleta Darks
Catrice- gold leaf top coat 
Miyo- Mirage
Essence- for faires cień w kremie

44 komentarze:

  1. Miałam ten szampon z Joanny i był całkiem ok. Zastanawiam się nad odżywką z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce jeszcze oceniać odżywki, ale to co na pewno mogę o niej napisać to to, że dzięki niej nie muszę się męczyć z rozczesywaniem włosów :)

      Usuń
  2. Celia ma maski do włosów? :) Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, kupiłam je w Chacie Polskiej :)

      Usuń
  3. no niezle zakupy:D w paletce sa same matowe cienie:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. no no świetne zdobycze :) nie wiedziałam, że celia ma produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd zamawiałaś ktc olej ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro, sprzedawca kuchnieswiatasa :)

      Usuń
  6. Sleek Darks moja miłość<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, paletka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paletka;) Czekam na recenzję masełka z Perfecty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi, tylko jeszcze nie wiem którego, ponieważ wczoraj w moje ręce wpadła inna wersja zapachowa :)

      Usuń
  9. mój ulubiony szampon z joanny :)
    no i ciekawi mnie perfecta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje, że szampon pozostanie również moim ulubieńcem dzięki zapachowi :)

      Usuń
  10. Interesuje mnie działanie i zapach żelu z AA:) A do zakupu oleju kokosowego przymierzam się w przyszłym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma bardzo słodki :) Ja też się tak zabierałam, aż w końcu kupiłam dopiero teraz :D

      Usuń
  11. Z Twoich lupów mam tylko paletke sleeka;) Ciekawa jestem tych maseczek w saszetkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już dzisiaj użyje jednej :) Jestem ciekawa efektu.

      Usuń
  12. Ciekawi mnie to masło z pomarańczą i aromatem wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Całkiem niezłe zakupy :) Też marzę o takim małym szaleństwie kosmetycznym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można zaszaleć :)

      Usuń
  14. Daj znać jak ten olej kokosowy się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie tego dużo! paletka jest naj naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego. : ) Ciekawi mnie ten olej kokosowy. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie całkiem dobre :)

      Usuń
  17. kusi, ach kusi mnie ten olej kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. myslalam, ze to zel a to szampon z joanny ;) mam identycznie wygladajace opakowanie zelu (ale z limonka) i jest wspanialy ;) szamponow joanny jakos nie mialam nigdy okazji uzywac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam nigdzie takiego żelu ;/ szkoda, że zapachy z Joanny jak najbardziej trafiają w mój gust :) szampony nie są najlepsze, ale ładnie po nich pachną włosy :D

      Usuń
  19. Miałam odżywkę Garniera i maskę Ziaja, polecam i to i to :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow co za zakupy, szampon Garnier mam i nie narzekam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co również nie mam powodów do narzekań :)

      Usuń
  21. na żółtego Garnierka mam chęć, bo wciąż i ciągle go ktoś pokazuje :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...