czwartek, 14 lutego 2013

WALENTYNKOWO: Revlon- Valentine


Cena: 20zł
Pojemność: 14,7ml
Dostępność: Douglas, Allegro

Jak Wam mijają Walentynki? Jakie macie plany? :)
Dzisiaj pokazuje Wam co gości na moich paznokciach. Jakiś czas temu, przeglądając allegro natknęłam się na ciekawą oferte. Dwa lakiery z Revlonu za cenę 24 zł. W zestawie był kolor Valentines, o którym dzisiaj mowa i ukochany Minted, na którego długo polowałam. Takiej okazji nie mogłam przepuścić. 
Buteleczka ma AŻ 14,7ml co wydaje bardzo dużą pojemnością i mam nadzieję, że uda mi się ją zużyć. Lakier ma dość rzadką konsystencje (co nie oznacza, że słabo kryjącą) więc nie zaschnie. Szczerze mówiąc uwielbiam lakiery z Revlonu. Mam 5 buteleczek i każda spisuje się świetnie.
Ich największym plusem jest czas wysychania, są to takie moje lakiery "ratujące" kiedy gdzieś się śpiesze, zawsze ich używam i zaraz mogę wychodzić. Lakier Valentine kryje po 2 warstwach, dobrze się trzyma i ma wielki połysk. 
Na zdjęciach kolor jest nieco przekłamany. W rzeczywistości to ciemna, seksowna czerwień- idealna na walentynki. Wygląda elegancko. Żałuje jedynie, że firma jest dostępna tylko w Douglasach i na allegro. Moim zdaniem zasługują na uwagę i na pewno sięgnę jeszcze po inne kolory.
Jaka jest Wasza ulubiona czerwień? :)





23 komentarze:

  1. Ładny,ale dla nie za drogi.Na moich paznokciach niezależnie jaki lakier to i tak trzyma się dzień.Ale skoro niedługo am urodzinki to dlaczego nie :P
    W wolnych chwilach zapraszam na mojego bloga

    http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dzień? a używasz top coatu? :)

      Usuń
  2. piękny i nasycony kolor- klasyczna czerwień zawsze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam dotąd żadnego lakieru Revlonu a le czuję się skuszona, bo uwielbiam czerwone lakiery.
    Moja ulubiona czerwień (?)to Malaga Wine OPI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś kusił mnie ten OPI :D Zdecydowanie przyciąga!

      Usuń
  4. Uwielbiam taki odcień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka czerwień to ulubieniec wielu kobiet :) Wiadomo dlaczego :)

      Usuń
  5. czy są walentynki czy nie u mnie i tak zawsze króluje czerwony ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka jest Twoja ulubiona czerwień? :)

      Usuń
  6. Dobra okazja;) Ja mam kilka lakierów o krwistej barwie i nie potrafię wybrać ulubionego;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3 ulubieńce i parę zamienników :D

      Usuń
  7. kolor miłości, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma nic piękniejszego na świcie niż czerwone paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...