sobota, 9 lutego 2013

WALENTYNKOWO: Serduszkowe paznokcie :)


Walentynki tuż tuż, więc pora wprowadzić trochę "słodkiej" atmosfery. Wiem, że nie wszyscy lubią to święto, jednak ja osobiście uwielbiam ten dzień :) Daje mi dużo pozytywnej energii, pomysłów, natchnień i jest to idealny dzień na spotkanie z przyjaciółkami lub ukochanym.
Właśnie taki paznokciowy wzorek, który możecie zobaczyć powyżej, poniżej nosiłam przez ostatnie 5 dni i jeszcze nie wiem czy go nie powtórzę w sam dzień Walentynek. Dostałam sporo komplementów, dzięki czemu polubiłam się z tym gronem czarno-czerwonych serc. Moim zdaniem wyglądają bardzo delikatnie i nie rzucają się w oczy.
Jako bazy użyłam zwykłego kremowego lakieru z Wibo. W zrobieniu serduszek pomogły mi dwa lakiery z Golden Rose (286 i 287), które dzielnie się spisały. 
Macie jakieś plany na Walentynki? :) Podzielcie się! :D Mini zdobienie pazurkowe, przypadło Wam do gustu?




35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nieco krzywe, ale ciesze się, że przypadły do gustu :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie i delikatnie. Mi się podoba :)
    Ten lakier Wibo ma bardzo fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niegdyś ten lakier był moim ulubionym lakierem- teraz odkrywam go na nowo i jak widać jeszcze się sprawdza :))

      Usuń
  3. minimalistycznie, ale z klasą i uroczo!
    bardzo mi się podoba :)
    ja mam kilka zdobień z okazji walentynek- chociaż ich nie ochodzę, to na paznokciach lubię takie wariacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na blogu pokażesz te zdobienia? :D

      Usuń
  4. Śliczny lakier bazowy :) A serduszka są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł :) Muszę się nareszcie zastanowić jaki mani zafundować sobie w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie i urocze, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie za słodkie :)

      Usuń
  7. ślicznie wyszły te serduszka, czym je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sondą, ale zwykła wykałaczka też się jak najbardziej nadaje :)

      Usuń
  8. Zapraszam na ogromną blogową wyprzedaż :)
    http://candy-make-up.blogspot.com/2013/02/ogromna-wyprzedaz-blogowa-buty-torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Delikatnie- o taki efekt mi chodziło :)

      Usuń
  10. Fajny pomysł, a serduszka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty masz już jakiś pomysł na walentynkowe zdobienie? :)

      Usuń
  11. Jakie śliczne serduszka. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AgulKa, a ty coś tworzysz na walentynki? :)

      Usuń
  12. jakie idealne! takie banalne a jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobienie - subtelne, ale bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...