piątek, 1 marca 2013

CANDY SHOCK (Catrice LE)


Nowa limitowanka Catrice ma się pojawić w kwietniu. Mam wielką nadzieję, że dotrze do Polski! :) Ostatnio zdecydowanie Catrice góruje w limitowankach niż Essence- co myślicie? 
Mnie urzekł róż, rozświetlacz, żółty lakier, perełki i pierwszy cień od lewej :)


LIP BALM STICK
C01 Bring Me Peach i C02 Sugar Shock

MULTI COLOUR BLUSH

C01 Sugar Shock

MULTICOLOUR HIGHLIGHTER

C01 Vanilla Love

LIP PEELING


EYESHADOW


C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach i C04 It’s Honey Money

NAIL POLISH
C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach i C04 Vanilla Love

SUGAR PEARLS

C01 Cotton Candy i C02 Sugar Shock

źródło:http://www.kosmetikaddicted.blogspot.com/

15 komentarzy:

  1. Lakiery mi się podobaja, chociaż jak zobaczę na żywo może się to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będą się bardzo różnić :)

      Usuń
  2. jeszcze nigdy nie udalo mi sie nic kupic z limitowanki catrice :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem oczarowana kolorami lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie cienie do powiek :) Mogą być całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą całkiem świetne :D

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten ołówek do ust oraz pomadki:) będę szukać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że limitowanka dojdzie do nas :)

      Usuń
  6. Też mam nadzieję ,że ta kolekcja dotrze do Polski :) Zakochałam się w różu i pomadkach <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Wszystko takie piękne!:) Oby do nas dotarła;p A w lakierach się zakochałam^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie lakiery mi się podobają :) Ciekawe jak na żywo będą się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...