piątek, 8 marca 2013

Czerwień idealna od Golden Rose (nr 336)

(wybaczcie niedokładnie pomalowane paznokcie)

Cena:5-6zł
Pojemność: 12,5ml
Dostępność: Internet, wysepki Golden Rose

Długo trwały moje poszukiwania idealnej, klasycznej czerwieni. Nie może być za ciemna, za krwista, za jasna. Wreszcie coś mnie podkusiło, żeby kupić lakier z Golden Rose nr 336, o którym głośno było na youtube za sprawą Szusz, która go chwaliła i bardzo często nosiła. Przez pewien czas musiałam na niego wręcz polować, bo przy każdej dostawie dziwnym trafem ten kolor najszybciej znikał. Wreszcie dorwałam go! Muszę Wam się przyznać, że ta notka będzie przesłodzona- uwielbiam go :)
Po pierwsze uwielbiam buteleczki z tej serii. Choć szybko ścierają się napisy i po częstym używaniu numerek może nam gdzieś zniknąć. Po drugie- świetne krycie. Dwie warstwy i płytka jest bardzo dobrze pokryta. Osobiście nie mam cierpliwości do 3 warstw, nie myśląc już o większej liczbie. Po trzecie- lakiery Golden Rose dość szybko schną (choć mam jeden wyjątek). Z top coatem możemy po chwili już wychodzić.
Jestem oczarowana tym kolorem. Czysta czerwień. Mam jeszcze drugą z tej serii, jednak ona jest bardziej jaskrawa. Ideał. Przez większość lutego właśnie ten lakier gościł na moich paznokciach.
Jaka jest Wasz ulubiona czerwień ?:)



28 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo ładna czerwień!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniejsza z tych posiadanych przeze mnie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, ale jakoś nigdy jeszcze nie miałam czerwonych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerwień w każdym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię się przekonać do neonowej czerwieni :D

      Usuń
  4. Prześliczna czerwień. U mnie to aż się wstyd przyznać, ale tylko raz na paznokciach gościła czerwień - kiedy miałyśmy z dziewczynami zawody w siatkówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna klasyczna czerwień:) a jakie paznokcie długie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam ulubionej czerwieni, ale ta jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego noszę ją bardzo często :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Najładniejsza jaką posiadam póki co :)

      Usuń
  8. Wygląda pięknie, ale ja jakoś nie lubię GR przez zły wpływ ich na moje paznokcie kilka lat temu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało? Może teraz po tych kilku latach zmienili skład :)

      Usuń
  9. piękny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca taki jaki bym chciała :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...