czwartek, 14 marca 2013

Joanna- szampon z pokrzywą i zieloną herbatą


Cena: ok 5zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: Rossmann, Natura, Chata Polska itd.

               Uwielbiam gdy moje włosy pięknie pachną. Ja tego nie czuje, ale często moi znajomi zwracają uwagę na to i pytają jakich szamponów używam. Dlatego bardzo lubię produkty o przyjemnych zapachach. Jako fanką zielonej herbaty, wszelakich mgiełek o takim zapachu i produktów, czym prędzej musiałam wypróbować ten szampon :)
Jak już wiecie miałam jeden szampon od Joanny- miód z cytryną, gdzie byłam oczarowana apetycznym rysunkiem na tylniej ściance. Tutaj podobnie widzimy, tyle że zamiast plastra miodu widzimy pokrzywę. Turkusowy kolor też bardzo przyjemnie prezentuje się na dłoni.
Zapach? Obłęd. Pachnie identycznie jak moja mgiełka z zieloną herbatą. Bardzo świeżo, orzeźwiająco. Zapach utrzymuje się przez pewien czas na włosach. Pod tym względem jestem jak najbardziej na tak. Nie spodziewałam się, aż takie intensywności- co jest plusem.
Niestety jakiegoś super działania nie zauważyłam. Dobrze myje włosy, pieni się i wystarczy tylko odrobina, ponieważ konsystencja jest dość rzadka. Włosy ładnie się układają. Choć bez odżywki można mieć problem z rozczesywaniem- nie taki wielki jak w przypadku naturalnych szamponów. 
Podsumowując. Na pewno jeszcze powrócę do tego szamponu, ale tylko ze względu na przepiękny zapach. Można dokupić jeszcze odżywkę, jednak jest bez spłukiwania, a ja nie mam do nich zaufania póki co.
Miałyście jakiś szampon z tej firmy? :)





25 komentarzy:

  1. częsty bywalec w mojej łazience. W ogóle lubię kosmetyki Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś kosmetyk tej firmy szczególnie Cię zachwyca? :)

      Usuń
  2. jeszcze nie używałam szamponów Joanny, nie licząc takiego do włosów blond

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używalam szamponow z Joanny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tanie i ładnie pachną- warto wypróbować :)

      Usuń
  4. U mnie niestety ten szampon zupełnie się nie sprawdził, oddałam mamie a ona jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać u każdego sprawdzają się inaczej :) Moja mama też go aktualnie używa i jest zadowolona :D

      Usuń
  5. Miałam kiedyś odżywkę z tej serii, pięknie pachniała, ale nic poza tym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sam zapach i tak bym kupiła :D

      Usuń
  6. jestem ciekawa jak ta odzywka bez splukiwania:) mialam kiedys taki jedwab, z serii z miodem i cytryna bodajze, tez bez splukiwania i calkiem fajny byl, nie obciazal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zaufania do takich odżywek. Mam wrażenie, że będę miała tłuste włosy lub będą oklapłe ;)

      Usuń
  7. Czyli po prostu fajny tani zwyklaczek :) Muszę go wypróbować :)
    ja lubię też szampony Barwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barwa- szampon pokrzywowy- uwielbiam :D to zmywania olejów najlepszy

      Usuń
  8. nie miałam, może kiedyś spróbuję, choć widzę szału nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzwyczajny to on nie jest, ale ma świetny zapach :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  10. Hm, pamiętam, że jeszcze 1,5 roku temu kupowałam szampony Joanna, nawet chyba je lubiłam :) Teraz jednak stosuję te delikatniejsze, bez SLS i SLES :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu to czasu też lubie użyć szamponu bez sls i sles, jednak wtedy moje włosy już zupełnie są nie do rozczesania ;/

      Usuń
  11. Mi takie szampony strasznie plączą włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego wariantu jeszcze nie miałam;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich włosach w ogóle te szampony nie chcą się pienić i strasznie plączą mi się włosy. :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...