sobota, 16 marca 2013

Kąpiel wśród sosen z Joanną


Cena: 2zł
Pojemność: 100g
Dostępność: Osiedlowe drogerie, Internet

             Po nieprzyjemnej kąpieli z Body club postanowiłam przetestować jeszcze jedną saszetkę, którą miałam w zapasie. Przy okazji zamówienia w sklepie Internetowym postanowiłam wziąć sól z Joanny o zapachu sosny.
Opakowanie ładnie wygląda i pojemność starcza na całą jedną kąpiel. Ani za dużo, ani za mało. Kolor soli to piękny jasny turkus, który na taki sam kolor barwi wodę. Cudo ! :) Aż można sobie pomarzyć o urlopie spędzonym nad taką wodą. 
Kwestia najważniejsza- czyli zapach. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Sól pachnie bardzo przyjemnie, nienachalnie, po rozpuszczeniu w wodzie zapach jest taki sam jak w opakowaniu. Nie traci na intensywności. Zapach trochę przypomina mi odświeżacz do powietrza, ale myślę, że to kwestia wybranej wersji. Na prawdę czułam się zrelaksowana leżąc w turkusowej w wodzie, która pachniała sosnami. Lubię takie zapachy i z chęcią sięgnę po inne saszetki tej firmy. Mam nadzieję, że nie będą pachniały chemicznie.
Jakie są Wasze ulubione sole? :)






28 komentarzy:

  1. turkusowy jakoś źle mi się kojarzy :p
    nigdy nie testowałam tego, bo mam tylko prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać jeszcze tej soli. Może jak ją gdzieś spotkam to ją zakupię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach sosen nie dla mnie-ale jak kto lubi :)
    ja wanny nie mam wiec soli nie używam :( !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie wyobrażam nie mieć wanny, uwielbiam ją! :)

      Usuń
  4. Żałuję strasznie, że nie mam wanny :) Jednak często kupuję sobie sole do kąpieli i moczę w nich nogi :) świetnie się do tego sprawdzają. Ostatnio zakupiłam sól do kąpieli z olejkiem pistacjowym Bielendy. Zapach rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak chwalisz to muszę ją mieć, choć nigdzie jej nie widziałam. Gdzie ją kupiłaś? :)

      Usuń
  5. Chętnie sama wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek przesliczny- przyjrze sie tym solom jak bede w pl, bo wole takie z saszetki na jeden raz niz wielki opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie i duże opakowania (bo wychodzą tanio) i saszetki :D

      Usuń
  7. Też wolę saszetki od takich opakowań wielkich - przynajmniej się zużywa. :)

    O, i jestem w Top komentatorkach - nie zauważyłam wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, zapach pewnie też. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach mi odpowiada, choć następnym razem na pewno wypróbuje inny :)

      Usuń
  9. Zapach raczej nie dla mnie... Ale sole uwielbiam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są oczywiście jeszcze inne wersje zapachowe :) JA też ! :D

      Usuń
  10. ja ostatnio pisałam o soli do kąpieli z bielendy, uwielbiam ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie za chwilę zajrzę do Ciebie :D

      Usuń
  11. Mmmm, brzmi zachęcająco :) Muszę kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...