czwartek, 28 marca 2013

Lord of The Blings według Catrice


Cena: ok 10zł
Pojemność: 5g
Dostępność: Natura

Dzisiaj parę słów o moim ulubionym cienie w kremie. Takowe posiadam tylko dwa. Z Essence i Catrice. Szukałam czegoś złotego co zastąpi mi szampański cień z paletki Sleek'a au naturel. Akurat w koszyczku w Naturze natknęłam się na ten słoiczek, więc bez wahania go wzięłam.
Produkt dostajemy w małym słoiczku, który niestety jest nieco niepraktyczny. Osoby z długimi paznokciami będą się męczyć z wydobyciem produktu. O tyle opakowanie jest dobre, że przeżyło upadek na podłogę bez żadnego uszczerbku :)
Co mnie w nim urzekło to piękny złoty kolor. Idealny do codziennego makijażu, bo można go stopniować. Nabieram tylko odrobinkę, żeby na powiece mieć zaledwie błyszczącą w słońcu poświatę. Taki efekt od razu odżywia spojrzenie i całą naszą twarz. Nazwa Lord of The Bligns jest zdecydowanie jak najbardziej trafiona. Jednak należy uważać by nie przesadzić z efektem.
Cień ma bardzo przyjemną konsystencję. Nie jest za bardzo zbita, ani za rzadka, przez co produkt bardzo długo trzyma się na naszej powiece. Zdecydowanie dłużej od zwykłych cieni.W pojemniku dostajemy 5g przez co nie wiem czy kiedykolwiek zużyje ten produkt do końca :)
Podsumowując. Myślę, że warto polować na te cienie w koszyczkach wyprzedażowych. Gdyby tylko mieli więcej jasnych kolorków na pewno bym się skusiła.
Macie jakieś cienie w kremie? :)








12 komentarzy:

  1. Miałam ten produkt ale inny kolor. Początkowo byłam z niego zadowolona, z tym że wysechł mi na wiór po kilku użyciach :( Mam nadzieję, że u Ciebie tak się nie stanie :)
    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, mam nadzieję, że u mnie się tak nie stanie :)

      Usuń
  2. Skoro trzyma się dłużej, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez tą konsystencje :)

      Usuń
  3. bardzo ładny kolor, ciekawy, ale nie nachalny :)) podobne złotko sama bym sobie kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie chciałam sobie zafundować jakiś, ale teraz będę polowała na sypki z My Secret - podobno dobry, a teraz dodatkowo na promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...