wtorek, 19 marca 2013

Original Source- żel mango&macadamia


Cena: ok 10zł
Pojemność: 250ml
Dostępność: Natura, Rossmann

Dzisiaj krótko o znanym już żelu z Original Source. W Biedronce była promocja na żele z tej firmy, dwa w cenie jednego. Oczywiście w oko wpadły mi dwa, wiosenno-letnie zapachy. Jednym z nich jest właśnie mango&macadamia.
Po pierwsze bardzo podobają się opakowania. Mają szorstką strukturę dzięki czemu nie wyślizgują się z ręki pod prysznicem. Plusem jest również to, że widzimy ile produktu jest jeszcze w butelce. Dla mnie to bardzo ważne, żeby wiedzieć kiedy muszę lecieć do sklepu.
Zapach bardzo mi się odpowiada. Jest lekki, nienachalny, owocowy, letni. Co jest świetne to to, że zapach pozostaje z nami przez pewien czas i otula nasze ciało. Potrafię jeszcze następnego dnia od użycia wyczuć go na swojej skórze.
Konsystencja również jak najbardziej na tak. Wiem, że niektórym nie odpowiada konsystencja, jednak jak dla mnie jest ona idealna. Nie jest rzadka, ani bardzo "zbita". Nie wylewa się i wystarczy odrobina by umyć większą część ciała. Dzięki temu produkt staje się dość wydajny. Żelu używam od ok miesiąca i nadal została mi połowa :)
Podsumowując. Na prawdę polecam te żele, szczególnie że mają ciekawe zapachy. Jestem bardzo ciekawa czy inne produkty tego typu też mają taką konsystencję, czy po prostu ten wariant tak mi odpowiada. 10zł to sporo w porównaniu do innych firm, jednak jest to jak najbardziej uzasadniona cena :) Zresztą, produkty tej firmy są bardzo często na promocji.
Jakie produkty polecacie z Original Source? :)

31 komentarzy:

  1. A u mnie zapach krótko po wyjściu spod prysznica się utrzymuje, ale ja mam inną wersję - czekolada i pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja wyczuwam jeszcze delikatny zapach tego żelu na skórze :) Może jestem jaka dziwna :D

      Usuń
  2. Mam żel o zapachu Raspberry & Vanilla Milk, który pachnie obłędnie. :) Faktycznie jest bardzo wydajny, choć ja już zbliżam się powoli ku końcówce. ;) Te kolory w butelkach są piękne! Cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam płyn do kąpieli o tym zapachu i był świetny :) Zapach bardzo umilał kąpiel :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jakaś ulubiona wersja zapachowa? :)

      Usuń
  4. Zapach musi być świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jego zapach :) Kupuje go w takiej wiekszej butli (jak na mleko) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej większej butli to widziałam tylko płyny :)

      Usuń
  6. lubię te żele, ale tego zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wiosne moim zdaniem idealny :) Bo nie jest za mocny

      Usuń
  7. mój ulubieniec ostatnich tygodni, uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie probowalam tych zeli, a kusza z kazdej str:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja szczególnie czekoladę z miętą :D

      Usuń
  10. Mnie te żele rozczarowały (a próbowałam kilku). Zapach znika po chwili, słabo się pienią (mimo, że zawierają SLS) i są bardzo rzadkie - a co za tym idzie niewydajne, bo żeby spienić trzeba go użyć sporo, a połowa ucieka przez palce. Znam mnóstwo nawet o połowę tańszych żeli pod prysznic o dużo lepszych właściwościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem ciekawa czy reszta też ma taką konsystencję, bo ta wersja którą teraz mam wcale nie jest rzadka :)

      Usuń
    2. Na pewno rzadkie są: malinowy, czekoladowo-pomarańczowy, smoczy owoc z pieprzem, cytryna i drzewo herbaciane. Próbowałam jeszcze jeden czy dwa, niestety już sama konsystencja je dyskwalifikuje. Zapachy kuszą, ale okazują się nietrwałe, reszta nie zachwyca, więc na mnie już nie zarobią ;).

      Usuń
    3. Ja chyba i tak je będę kupować, bo bardzo podobają mi się ich zapachy :) Czekolada-mięto mistrzostwo :)

      Usuń
  11. swietne sa te zele, a zapachy? mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy to chyba ich największa zaleta :)

      Usuń
  12. moja mama go ma, ale czasem jej podbieram, bo jest fantastyczny! a ten zapach, mmmmmm *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego wariantu zapachowego jeszcze nie miałam;p

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam już kilka "smaków" i niestety wszystkie wysuszają mi skórę. tego akurat nie używałam, może makadamia daje lepsze efekty :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ich żele głownie ze względu na zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam wersję malinową i nie zachwyciła mnie. Może, gdy będą jeszcze w promocji to się skuszę, ale w regularnej cenie nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...