wtorek, 12 marca 2013

Paczkowo :)


Dzisiaj pochwalę się Wam paczkami, które doszły do mnie w zeszłym tygodniu. Uwielbiam to uczucie kiedy wracam zmęczona do domu, a na stole czekają na mnie przesyłki. Od razu humor się polepsza :) 
Zrobiłam zamówienie na butiqueUK kupując krem pod oczy z AA, pomadkę z Celii (która ma niesamowity zapach), sól do kąpieli i zestaw z Garniera. Również doszła do mnie paczuszka od Kokardi, gdzie dzięki Hexxanie mam możliwość testowania rosyjskich kosmetyków :) Bardzo się cieszę. 
Jak wyglądają Wasze łupy? :) Sporo było darmowych wysyłek z okazji dnia kobiet, kupiłyście coś?



42 komentarze:

  1. Milego testowania w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne łupy ;) ja zrobiłam sobie prezent jeszcze przed dniem kobiet, także w piatek się już wstrzymałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie miłe :)

      Usuń
  4. Cudowności :) Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Liczę na same pozytywne opinie :)

      Usuń
  5. Ja raczej dużo dostałam - wczoraj odebrałam kolejną paczkę :]

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczuszki, ja sie skusiłam na darmowa dostawe i zamowiłam sobie dwie sukienki z Bonprix :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z sukienkami poszalałam na wyprzedażach :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. mam wielką nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń
  8. Ja jestem w trakcie zamawiania :) na jednej stronie promocje są przez tydzień :D bodajże 15% rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak pomadki Celia mają rewelacyjny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wkońcu kupić tą pomadkę z celi bo tyle dobrego o niej przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez ten wielki szum na ich temat ją kupiłam :)

      Usuń
  11. Udanego testowania, czekam na opinie, szczególnie tej pomadki Celii, bo wszędzie czytam same pozytywy na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się o niej notka, bo teraz mam ją codziennie na ustach :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Póki co pierwsze wrażenie mam pozytywne :)

      Usuń
  13. Mnie też bardzo ciekawią te rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakos nie mam w zwyczaju kupowania przez internet :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest czasami wygodniejsze i jednak dużej ilości produktów nie mogę dostać w sklepie :)

      Usuń
  15. Uwielbiam dostawać paczki. :D Miłego testowania. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja skusiłam sie na paletkę sleek :D W końcu darmowa dostawa to grzechem było nie wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj znać jak się spisują te rosyjskie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze że uwielbiam odbierac i odpakowac paczki :) tymi rosyjskimi, jak i greckimi kosmetykami ostatnio wszyscy kuszą :) Daj znać co o nich sadzisz. Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...