wtorek, 5 marca 2013

Perfecta- maseczka słodkie migdały + miód


Cena:2-3zł
Pojemność: 8ml
Dostępność: większość drogerii

Rzadko zdarza mi się natrafić na taką maseczkę, do której z czystą przyjemnością będę powracać. Na szczęście na przeciw wyszła mi Perfecta kusząc mnie słodkimi migdałami i miodem. Uwiedziona tymi łakociami natychmiastowo ją kupiłam.
Jest to maseczka, której się nie spłukuje. Nieco się obawiałam efektu lepkiej twarzy. Tutaj niestety miałam racje. Po tym jak produkt się wchłonie pozostaje cienka warstwa. Sam producent jednak zaleca usunięcie nadmiaru wacikiem. Po tej czynności mogę cieszyć się gładką cerą- idealną pod makijaż. Nie ma efektu ściągnięcia skóry. Mogłabym mieć tak gładką twarz przez cały czas! (nawet mi się zrymowało)
Konsystencja ma gęstą przez co dobrze się ją rozprowadza.
Również bardzo miło zaskoczył mnie zapach. Na prawdę czuć migdały i mleko! :) Słodki, lekki zapach czuć przez pewien czas co odrobinę relaksuje. 
Kolejną kwestią jest wydajność takiej saszetki. Jedno opakowanie starcza mi na 3 razy co moim zdaniem jest opłacalne. Coś czuję, że będzie to moja ulubiona maseczka w sezonie jesienno-zimowym. Tania, dobra i  przepięknie pachnąca. Czego chcieć więcej? Miałyście ją? :)




33 komentarze:

  1. moja lezy i czeka aby ja wyprobowac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją jakiś czas temu i z chęcią powrócę. :) Czekam tylko, aż moje maseczkowe zapasy nieco stopnieją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dobre i tanie- czego chcieć więcej :)

      Usuń
  4. A ja mam problem ze znalezieniem tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, bo ja je widuje wszędzie :)

      Usuń
  5. Używałam kiedyś maseczki z Perfecty, uratowała moją twarz gdy wysuszyłam sobie cerę nieodpowiednim żelem. Od tej pory jestem fanką maseczek tej firmy :)
    Opisanej przez Ciebie jeszcze nie wypróbowałam, ale ten wpis skutecznie mnie do tego zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj :) Nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze tej maseczki. Rzadko w ogóle ich używam...kiepsko u mnie z systematycznością :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, dlatego tak mało maseczkowych wpisów :D

      Usuń
  7. Miałam... Jest świetna;) Naprawdę warta uwagi i wypróbowania;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię maseczki Perfecty. Moja ulubiona to aloesowa. Tej którą prezentujesz jeszcze nie miałam, ale na pewno kupię jak zobaczę ją gdzieś na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfecta naprawdę ostatnio pozytywnie mnie zaskakuje! :)

      Usuń
  9. hm.. tanie a dobre ;) ja mam cerę tłustą, będę musiała poszukać innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno też mają taką maseczkę :)

      Usuń
  10. To jedna z moich ulubionych maseczek od lat :) Zawsze ratowała mi skórę, dosłownie :D a zapach jest zniewalający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że zostanie również moim ulubieńcem! :D

      Usuń
  11. Miód <33 Ja teraz używam serum z Perfecty i muszę przyznać, że jestem zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum z Perfecty? muszę wypróbować :)

      Usuń
    2. Dokładnie to serum do cery zmęczonej ;)

      A i dziękuję za paczuszkę - dzisiaj do mnie przyszła w nienaruszonym stanie. Jeszcze raz bardzo dziękuję :*

      Usuń
    3. Do cery zmęczonej- to coś dla mnie :) Nie ma za co, ciesze się, że sprawiłam Ci radość :) :*

      Usuń
  12. Ja prawie wcale maseczek nie stosuje, jakos nie wierze ze maja zbawienny wplyw na moja cere..Efekt widze od razu po zmyciu jedynie, a po kilku godzinach wcale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpływu na pewno nie mają, ale chociaż przez jeden dzień mogę pochwalić się gładką cerą :)

      Usuń
  13. Faktycznie pięknie pachnie ale ja i tak ją zmyłam normalnie wilgotną gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie nie usunąć nadmiaru :) Zapach ma cudny!

      Usuń
  14. Nie miałam jej. Czuję się skuszona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jej jeszcze nie miałaś to żałuj :)

      Usuń
  15. Właśnie się zastanawiam czy ją miałam czy jednak nie :)
    Ale chyba inną wersję, jednak też bez zmywania i świetną pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...