niedziela, 10 marca 2013

Revlon- Fashionista


Cena: 20zł (allegro-taniej)
Pojemność: 14,7 ml
Dostępność: Douglas, Allegro, Superpharm

           Dzisiaj parę słów o lakierze, który dostałam od mojego M. w zeszłym roku za zdane prawo jazdy (jak się cieszę, że mam to za sobą). Bardzo cenie sobie lakiery z Revlonu, które jak dla mnie biją wszystkie marki pod względem wysychania. Nie muszę używać top coatu, ani nie wiadomo ile czekać. To takie moje "awaryjne" lakiery, które zawsze kupuje gdy natrafi się jakaś dobra okazja :)
Kolor, który dzisiaj prezentuje nosi nazwę Fashionista. Jest to coś pomiędzy ciemnym, gloniastym turkusem, a butelkową, zgniłą zielenią. Miałam duże obawy zanim pomalowałam nim paznokcie ze względu właśnie na to, jak się będę z nim czuła. Jest to kolor trudny do noszenia, który albo się lubi, albo nie. Dostałam parę komplementów dotyczących tego lakieru. Nie byłam do niego przekonana, ale przekonali mnie inni :) Świetnie wygląda na paznokciach u stóp- mój ulubieniec. 
Kryje po 2 warstwach i jak już wspomniałam szybko wysycha. Kolejny lakier z tej firmy, który wywarł na mnie tak dobre wrażenie. Jedynym minusem jest dla mnie zmywanie. Lakier ze względu na ciemny kolor może trochę brudzić skórki, jednak nie jest to tragedia. Wystarczy chwilę więcej poświecić na pozbycie się go. Po wyschnięciu pięknie błyszczy.
Podsumowując. Jak najbardziej polecam. Na allegro można jest dostać w o wiele niższej cenie. Ostatnio kupiłam dwa za 24 zł :) Warto wypróbować. Gdyby mieli więcej kolorów- zdecydowanie byłaby to moja ulubiona marka! Co myślicie o lakierze? Macie jakiś lakier tej firmy?




36 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie wyszły wyjątkowo korzystnie, normalnie nie są takie równe :P

      Usuń
  2. Mam trzy lakiery z tej firmy. Jeden to wielka klapa, a dwa pozostałe jakoś ujdą :) Fashionista bardzo mi się podoba :) Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 5 i wszystkie bardzo lubie :) Może to zależy od kolorów, jakie masz? :)

      Usuń
  3. masz ładny kształt paznokcia:) i ten kolorek jest bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nadal nad nim pracuje :P

      Usuń
  4. przepiękny kolor :) ja ostatnio skorzystałam z promocji w Hebe i zaopatrzyłam się w 3szt. ale niestety jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor. Lubię takie. Idę poszperać na allegro. Może znajdę coś ciekawego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym nawet, że dość oryginalny :)

      Usuń
  7. kolorek jest rewelacyjny :) i dodatkowy plus to jego mat !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam lakierów z Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny jest! cudownie sie blyszczy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski! Boski ! Boski i jeszcze raz PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś rozumie mój zachwyt :D

      Usuń
  11. Świetny kolor. Ostatnio podobają mi się wszystkie niebieskości a ten dodatkowo ma w sobie coś z morskiej zieleni więc wpasowuje się idealnie w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też coś bierze na te niebieskości lub zgniłki :) Ciesze się, że ten kolor zdobył tyle fanów :)

      Usuń
  12. Nie znam lakierów z Revlonu, ale ten kolorek jest znakomity! A najbardziej to podobają mi się Twoje pazurki same w sobie, też bym takie chciała mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło to słyszeć :) W zapuszczeniu pomogły mi odżywki i skrzyp :)

      Usuń
  13. Paznokcie piękne :) Klasyczny kolor, świetna długość i kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam identyczny Donegal aktualnie na pazurkach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jednak nie taki oryginalny ten kolor :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...