sobota, 9 marca 2013

Puder do kąpieli Vanilla&Honey z Body Club


Cena: ok 2zł
Pojemność: 75g
Dostępność: Biedronka

             Dzisiaj parę słów o saszetce przed, którą Was ostrzegam. Jako maniaczka kosmetyków z miodem skusiłam się na puder do kąpieli, który jest teraz dostępny w Biedronce. Są jeszcze dostępne inne warianty zapachowe. Opakowanie jak najbardziej cieszy oko. 2zł? Można wypróbować- tak sobie myślałam.
Nadszedł spokojny wieczór, gdzie mogłam się zrelaksować i wziąć długą kąpiel. Momentalnie skuszona rysunkami na saszetce, otworzyłam ją. Wtedy wydawało mi się, że kąpiel będzie jak najbardziej udana. Ba! Myślałam, że pójdę na Biedronki po kolejne opakowania. 
Po wsypaniu do wanny czekałam i czekałam. Gdzie ten zapach? Otóż w kontakcie z wodą całkowicie gdzieś ulatuje i nawet odrobinę go nie czuć podczas kąpieli. Po co taki kosmetyk? Po co obietnice producenta mówiące o "aromatycznej kąpieli"? 
Kolejną kwestią była piana. Piana? Raczej jej brak. Biała, po chwili znikająca "pianeczka" i to niestety wszystko. Co to za kąpiel bez zapachów i bez obiecanej piany? 
Nie mam pojęcia, jaki puder opisywał producent, ale opis niewiele się ma do tego co zastaniemy. Gdyby chociaż było odrobinę piany- może pokusiłabym się o kolejne opakowanie. 
Podsumowując. Te dwa złote lepiej wydać na coś innego niż na puder, po którym nie widać żadnych efektów. Szkoda, szkoda. Opakowanie kusiło.


11 komentarzy:

  1. No to dobrze, że jednak go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wydać te 2 zł na coś innego :)

      Usuń
  2. Kupiłam kilka tych pudrów,rzeczywiście jakichś spektakularnych efektów nie ma..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo wersje zapachowe fajne mają ;(

      Usuń
  3. Nieprawda, fajny umilacz kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że u Ciebie się sprawdził :) Miałaś tą samą wersje?

      Usuń
  4. uu;/ szkoda, że brak piany i zapachu, gdzie się wymaga tego od takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! Gdyby chociaż ta piana była.. :D

      Usuń
  5. A ja rozpaczałam, że nie wzięłam go :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele bloggerek ostrzega. i bacznie sie tego trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam wanny nad czym strasznie ubolewam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...