niedziela, 3 marca 2013

Łupy/zakupy lutego :)


Nie mam pojęcia jak to się stało. Zużyłam 4 lakiery, a przybyło mi dwa razy tyle ! Choć większość pokazanych tu rzeczy pochodzą z wymianki lub je dostałam, to i tak jest tego sporo. 
Jak wyglądają Wasze zakupy z lutego? :)


Wellness&Beauty- płyn do kąpieli
Original Source- dwa żele pod prysznic


Essence- zmywacz do paznokci
Body Club- puder do kąpieli
BeBeauty- sól do kąpieli


Perfecta- peeling cukrowy
Perfecta- masło do ciała


Essence- pomadka 
Essence- czarny eyeliner
Avon- kredka do oczu - wymianka z Naomi- KLIK
Artdeco- bibułki matujące- wymianka z Lacquer Maniacs- KLIK
L'biotica- krem do rzęs- kupione u Manii- KLIK


Revlon- Valentine
Revlon- Minted
Essence- Iced latte
Bourjois- Fuchsia hype- wymianka z Lacquer Maniacs
Miyo- Raspberry Island- wymianka z Naomi
Flormar- matujący top coat- kupione u Manii
Golden Rose- 336
Catrice- Genius in the bottle- wymianka z Lacquer Maniacs
Joko- Camellia rose
Golden Rose- 208
Essence- Alice had a vision again- kupione u Manii


57 komentarzy:

  1. ale dużo lakierów! ten puder do kąpieli mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam pomadkę z Essence, którą bardzo lubię :) Mam ochotę na sól do kąpieli :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką masz? :) Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
    2. Właśnie "obczaiłam" zdjęcia w grafice google- piękny kolorek! :) Jak gdzieś je dorwe na przecenie to pewnie ją wezme :)

      Usuń
  3. Ale lakiery piękne :) Widzę zmywacz z Essence - muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że warto :) Mają fajne wersje zapachowe.

      Usuń
  4. Krem do rzęs chodzi za mną już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też chodził, więc wreszcie się skusiłam :)

      Usuń
  5. Ile lakierów ;)
    świetne zdobycze ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Nie mogę się doczekać lakierów na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile lakierów :) fajne zdobycze

    OdpowiedzUsuń
  8. A używałaś już może tego pudru do kąpieli? Bo dużo osób go kupiła i jestem ciekawa co przegapiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przegapiłaś bo nadal są :D Jak tylko użyje to coś naskrobie :)

      Usuń
  9. O jakie piękne lakiery kupiłaś :p Te dwa Revlony wyglądają fajnie :)
    Pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden już pokazywałam w okolicach walentynek :)

      Usuń
  10. Ile lakierów!:) Świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. calkiem duzo rzeczy sobie sprawilas:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery flormaru są genialnej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam przyjemności ich używać :( Mam tylko top coat.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nazbierało się ich sporo wciągu miesiąca :D

      Usuń
  14. ile lakierów:) fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię linery Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy dopiero, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  16. Lakierów faktycznie sporo :) bardzo fajne kolory, w moim guście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ktoś podziela mój gust:)

      Usuń
  17. Płyn do kąpieli z Wellnes&Beauty miałam i polecam, bo ładnie pachnie i dobrze się pieni :) a miałaś żel pod prysznic i balsam do ciała z tej serii? Ja ostatnio kocham pomarańczowy zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy miałam tylko sole w saszetkach. Oj tak świetnie się pieni ! :) Na pewno wypróbuje reszte ich kosmetyków, bo wiosną i latem też uwielbiam pomarańczowe nuty zapachowe :)

      Usuń
  18. Mam z perfekty masło i peeling tylko że zapachy inne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego, szczególnie lakierów. Lubię to. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. żele OS też kupiłam w lutym:D
    widzę, że jest jakaś nowa sól do kąpieli z Biedronki, tzn. nowy zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaszalałas troche:P! widze ślczny odcien miętowego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy bo nie jest za bardzo niebieski :)

      Usuń
  22. Miałam to masło z Perfecty, fajnie pachnie :)
    Pokaż pomadkę Essence na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę, już nawet mam zrobione zdjęcia :)

      Usuń
  23. moje zakupy z lutego są ogromne i zaczyna mnie to przerastać ;D
    dobrze że choć wyprzedaż blogową zorganizowałam uff uff ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś czuję, że niedługo powiększę zakładkę Wymianka o kolejne kosmetyki, jeżeli co miesiąc będzie mi tyle tego przybywać :D

      Usuń
  24. oo kobieto to sie obłowiłaś;D Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten krem do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany ile nowości ! Ja również kupiłam ostatnio L'biotica- krem do rzęs , ciekawe jak się będzie sprawdzał :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...