niedziela, 17 marca 2013

Weekendowe mini zakupy :)


   Wczoraj z moim M. wybraliśmy się do centrum handlowego. Poszliśmy do kina na "Syberiadę polską". Jeżeli któraś z Was była to proszę napiszcie mi co myślicie o tym filmie. Osobiście spodziewałam się czegoś lepszego, jednak widziałam o wiele gorsze, polskie produkcje. Po wyjściu z kina udaliśmy się na małe łowy. Jak zwykle trafiłam do H&M, gdzie zawsze znajdzie się coś co muszę mieć :D Tym razem trafiło na dwie, moim zdaniem przepiękne sukienki, które kosztowały 59,90zł. Następnie mój M. na wyprzedażach w Empiku znalazł uroczy, mały kominek, który widzicie na zdjęciu poniżej. Jest idealny. Akurat szukałam jakiegoś kominka to rozpoczęcia mojej przygody z woskami Yankee Candle. Kosztował 9,90zł i jest to taki mini prezent dla mnie na imieniny, które co prawda mam dopiero w kwietniu :D Skubany wiedział czego akurat poszukiwałam ! Jak Wam mija weekend? ;) Jakieś zakupy?




45 komentarzy:

  1. obie sukienki są piękne! film planuję obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie napisz co o nim myślisz :)

      Usuń
  2. sukienka w groszki bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaro- czarna sukienka z H&M wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaro - czarna sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aalimkoo dlatego ją właśnie wzięłam :D

      Usuń
  5. Śliczne sukienki, na dodatek w rozsądnych cenach :) Kominek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie w bardzo rozsądnych jak na ceny w innych sklepach :)

      Usuń
  6. Sukienka w grochy prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie mam co żałować kupna :D

      Usuń
  7. Ładne sukienki. Pokaż na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta w kropki bedzie idealna na cieplejsze dni:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, bo jest dość krótka :D

      Usuń
  9. śliczne kiecki! ciekawa jestem jak wyglądają na Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokażę jak mnie natchnie :D

      Usuń
  10. Kominek rzeczywiście uroczy :) Sukienku zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kominka jestem jak najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  11. Ta sukienka w grochy jest obłędna! Ja też taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa kolekcja, więc na pewno będzie u Ciebie w H&M :)

      Usuń
  12. szara sukienka i kominek są świetne :))
    jeśli masz ochotę zapraszam Cię do odwiedzenia mojego początkującego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz, byłabym wdzięczna za wszelkie uwagi ponieważ dopiero uczę się blogowania :))

    www.whitemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy, zakupy :)
    W garderobie przybyła mi kurtka, legginsy i tregginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzą wiosną i latem :)

      Usuń
  15. o ta cała ciemna sukienka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  16. boska ta sukienka w groszki :D zresztą druga też ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niej akurat nie byłam przekonana, jak widzę niepotrzebnie :)

      Usuń
  17. sukienki bardzo fajne:_) tego filmu nie widziała, ale polecam do obejrzenia "SĘP"

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kominek! muszę zajrzeć do mojego empiku - może jeszcze na niego trafię :) ja w ogóle nie mam nastroju na ciuchowe zakupy... chyba poczekam, aż będzie można zostawić zimową kurtkę i buciory w domu i wtedy ruszę na łowy :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...