niedziela, 24 marca 2013

Yves Rocher- krem BB, cera jasna



Pojemność: 50ml
Dostępność: Sklepy Ives Rocher
Cena: ok 49zł (bardzo często można go dostać za 30zł)

Jak może niektóre z Was pamiętają na Gwiazdkę dostałam pod choinkę krem BB z Ives Rocher. Wtedy stwierdziłam, że przed recenzją muszę go dokładnie sprawdzić, żeby wiedzieć czy jest wart swojej ceny.
Jak wiadomo panuje teraz ogromny "szał" na wszelakie kremy BB, ich podróbki. Miałam już jeden taki produkt z Garniera do cery jasnej, jednak mogę go używać tylko wiosną, latem ponieważ kolor ma dość ciemny. Długo szukałam czegoś co byłoby by faktycznie przeznaczone do bladej cery. Wtedy obiło mi się o uszy, że Ives Rocher ma dość jasny krem BB. Mój św. Mikołaj nie musiał już szukać innych prezentów :)
W regularnej cenie kosztuje ok 49zł, jednak bardzo często jest na promocji i można go dostać nawet za 
25-30zł. Myślę, że warto poczekać niż kupić w normalnej cenie. 
Na opakowaniu producent obiecuje nam 6 właściwości, który posiada ten krem. Z chęcią odniosę się do nich. NAWILŻA- tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Mam cerę bardzo suchą i ten krem dobrze to tuszuje. Co prawda nie jest to krem, który poprawiłby kondycje mojej skóry, ale troszkę ukrywa suche miejsca. UJEDNOLICA- tutaj mamy podobny efekt jak w kremach od Garniera. Faktycznie cera ma bardziej wyrównany kolor. TUSZUJE- tutaj oczywiście mowa o niedoskonałościach.  Niestety tu się muszę nie zgodzić. Nie mam większych problemów z cerą, jednak te miejsca bardziej czerwone kompletnie nie zmieniają swojej barwy, nie wspominając już o małych wypryskach. WYGŁADZA- to chyba jeden z największych plusów tego kremu. Faktycznie cerę mamy gładką i aż chcę się"miziać" po własnej buzi. PRZYWRACA BLASK- ten krem BB sprawia, że nasza cera nie jest taka.. zupełnie matowa, bez żadnego naturalnego błysku. Cera po prostu wygląda zdrowo, naturalnie. CHRONI- do tego niestety nie jestem w stanie się ustosunkować.
Dodam jeszcze największy dla mnie minus, czyli kolor tego kremu. Nie chodzi tu o jasność. Bo na prawdę, jest to jeden z jaśniejszych kremów, dostępnych w Polsce jakie widziałam. Chodzi mi tu o różowe zabarwienie, które w połączeniu z zaczerwienieniami i lekkimi rumieńcami może je trochę uwidaczniać. Jednak nie jest to efekt nie do zniesienia. Jak dla mnie nadal to wszystko wygląda naturalnie.
Plusem jest zapach, bardzo ładny, lekki. Ma się wrażenie, że lekko perfumowany.
Podsumowując. Jestem z niego bardzo zadowolona i myślę, że gdyby nie lekko różowe zabarwienie byłby bliski mojemu ideałowi. Uważam, że jest to jedna z lepszych podróbek kremu BB i w promocji na pewno warto wypróbować. Poszukiwań idealnego kremu BB ciąg dalszy :)
Miałyście jakiś krem BB? Który możecie polecić do jasnej cery? :)






21 komentarzy:

  1. Najtańszy to on nie jest! Nawet nie wiedziałam że ta firma też ma krem bb w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańszy nie jest, ale biorąc pod uwagę, że starcza na długo to nie wychodzi wcale tak drogo :)

      Usuń
  2. nie skusiłabym się na niego , latem uzywam kremy bb ale od maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mają jasną gamę kolorystyczną? :)

      Usuń
  3. Ja chyba nadal wolę osobno krem i podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podkładów niestety nie potrafie się przekonać ;/

      Usuń
  4. ja polecę skin food peach&sake dostępny na allegro ;) miałam go i naprawdę byłam z niego zadowolona. polecam ogólnie azjatyckie bb , bo te dostępne w Polsce są no słabe z tego co czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po tym jak skończe ten krem BB zamierzam kupić jakiś azjatycki :) Dziękuję, za polecenie mi jakiegoś :D

      Usuń
  5. Ja właśnie poszukuję jakieś podróbki kremu BB. Nie wiem na co się zdecydować - Nivea odpada - miałam próbki i stwierdzam, że po pierwsze nawet najjaśniejszy odcień jest za ciemny, a po drugie kolor na twarzy zaczyna się robić pomarańczowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najgorsze co może być ;/

      Usuń
  6. Z europejskich BB polecam Garniera do skóry tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mogę polecić BB z Erisu, całkiem nieźle kryje, pisałam o nim u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też właśnie poszukuję swojego ideału. Może ten się u mnie sprawdzi, bardzo lubie YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, że ma różowe tony, które nie każdemu odpowiadają :)

      Usuń
  9. Jakoś nie przekonują mnie te wszystkie pseudo BB kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zamierzam wkrótce zainwestować w oryginał :P

      Usuń
  10. Bez promocji chyba bym nie kupiła;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jak na produkt, który na długo starcza to cena nie jest taka zła :)

      Usuń
  11. Wygląda całkiem zachęcająco, może kiedyś... Dawno już nie kupiłam dla siebie nic w YR.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...