sobota, 23 marca 2013

Zamówienie z Katherine.pl :)


Wybaczcie moją 4dniową nieobecność. Ten tydzień był dla mnie tak ciężki, że dopiero teraz mam chwilę dla siebie i dla bloga. Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Atiny (:*), która jakiś czas temu szukała chętnych do wspólnego zamówienia w hurtowni Katherine.pl. Długo się nie zastanawiałam. Nieco obawiałam się, że biżuteria okażę się nadzwyczajnie w świecie kiczowato wykonana, jednak jak się okazało tylko jedna rzecz nie spodobała mi się- różowe kolczyki, kwiatuszki. Jestem bardzo zadowolona z zamówienia i na pewno wezmę udział w następnej takiej akcji, jeżeli taka się pojawi. Wszystko było bardzo tanie w porównaniu do cen w sklepach, więc myślę, że co pewien czas opłaca się zrobić większe zamówienie :)
Co myślicie? Co u Was? :D




35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  2. ale cuda! kwiatki mi się najbardziej podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. za złożyłam raz zamowienie w tym sklepie i o jeden raz za duzo - byla wlasnie "kiczowato wykonana" ale moze Twoja bizuteria bedzie nosila sie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem niezadowolona z dwóch rzeczy, ale jedną mogę "upiększyć", a kolczyki były na tyle tanie, że nie żałuje całości zamówienia :)

      Usuń
  4. kolczyki kwiatuszki sa boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać biżuterie na ich stronie , chociaż sroka nie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mała sroczka jestem :(

      Usuń
  6. uwielbiam takie bransoletki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolczyki kwiatki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko mi się nie podobają? :D Nie wiem co z nimi zrobie :P

      Usuń
  8. zgadzam się z Tobą, ze kwiatuszki są trochę gorszej jakości;/ ale to tylko jedna drobna rzecz;) No to do następnego zamówienia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie ta iała bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej naprawdę zadowolona, ładnie wygląda na ręce :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Na wiosnę będę tylko w niej chodzić! :D

      Usuń
  11. Śliczności! Żałuję, że jeszcze nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie coś kup, tylko weź pod uwagę, że niektóra biżuteria jest marnie wykonana :)

      Usuń
  12. Śliczności! Ja ostatnio robiłam zakupy na tez tego typu hurtowni i stwierdziłam, że chyba zakończyłam nałogowe kupowanie biżuterii w sieciówkach typu House, New Yorker. Jakość dobra, a bransoletka, którą w jednym z tych sklepów miałam kupić za 20 zł, kupiłam za 8, naszyjnik zamiast 25zł to 10zł... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się opłaca, choć czasami nie mogę się powstrzymać i kupuje biżuterie z Six'a, która bywa droga ;/

      Usuń
  13. Białe są śliczne :))
    A u mnie wszystko dobrze - jutro małe rodzinne spotkanie z okazji moich urodzin, które były dobre 3 tygodnie temu ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...