piątek, 29 marca 2013

Zużycia marca :)


Niestety w tym miesiącu poszło mi znacznie gorzej niż w poprzednim. Mam nadzieję, że zużycia kwietnia będą większe :) Cały miesiąc był dla mnie bardzo męczący, więc może dlatego nie udało mi się zużyć jeszcze paru produktów do końca. Jak Wasze denko? :)


Zwykłe płatki higieniczne, chyba z Biedronki. Były całkiem przyjemne i tanie :)
Ukochane masło z Perfecty, jestem zakochana w tych produktach. W tym miesiącu bardzo polubiłam się z kosmetykami z Perfecty :) KLIK
Spray z Isany o cudownym zapachu, na lato będę potrzebowała czegoś mocniejszego.
Bardzo przyjemny szampon, na pewno do niego wrócę ze względu na obłędny zapach zielonej herbaty- KLIK



Zupełnie nieudany puder do kąpieli z Body Club, nie polubiliśmy się- KLIK
Jedna z lepszych maseczek do twarzy, ma przyjemny zapach i pięknie przygotowuje cerę pod makijaż. Na pewno jeszcze ją kupie- KLIK
Maseczka do włosów z Marionu. Nie było niej notki, ponieważ mam mieszane uczucia.
Bardzo fajna sól do kąpieli. Z chęcią wypróbuje inne wersje zapachowe- KLIK


Nieudana maseczka do  rąk z Bielendy. Wyrzucam bo jest tak fatalna, że nie wiem do czego miałabym ją zużyć.
Obok widzicie zaginione żółtko, które niestety nie nadaje się już do użytku.





26 komentarzy:

  1. Do tej maseczki z Marionu też mam mieszane uczucia :)Moje denko bym w tym miesiącu opublikowała, ale wyrzuciła znaczną część pustych opakowań przez własne roztargnienie(ah... Te sprzątanie w łazience po 22... )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przyzwyczaiłam do chomikowania ich w jakimś pudełku :D

      Usuń
  2. powiem Ci, że miałam kiedyś ten krem do rąk i u mnie się jak najbardziej sprawdził:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To maseczka, nie krem :) Może krem jest lepszy :D

      Usuń
  3. nie jest tak źle z Twoimi zużyciami;) a maseczke do rak spróbowałabym nałożyć na stopy, na noc pod bawełniane skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że ta maseczka strasznie się klei i trudno się jej pozbyć :P

      Usuń
    2. hehe, nawet nie potrafię wyobrazić sobie tego ;D co oni tam dodali, klej?

      Usuń
    3. Coś klejopodobnego :D No chyba, że jakiś felerny egzemplarz mi się trafił :(

      Usuń
  4. Trochę się nazbierało :)
    Ja mam tą sól do kąpieli Joanny, ale póki co czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie barwi wodę:)

      Usuń
    2. Chyba w najbliższym czasie moja sól powędruje do wanny :)

      Usuń
    3. To napisz czy Tobie podpasował ten zapach, bo wiele osób nie lubi tej sosenki :D

      Usuń
  5. Nic nie miałam z tego co pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nieważna jest ilość, ale to, że zużywasz :) nie miałam nic ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, ale w porównaniu do poprzednich zużyć to dałam ciała :D

      Usuń
  7. Dużo zużyć, ja będę musiała połączyć marzec z kwietniem, bo mam chyba z 3 zużycia, więc bez sensu robić wpis :/ Tutaj denek jest według mnie bardzo dużo. Chyba będę musiała wypróbować tego masła z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja. :) W marcu zużyłam tylko dwa żele pod prysznic. ;)

      Usuń
    2. Oj tam dziewczyny :D To pewnie tylko taka rozgrzewka przed większymi zużyciami :)

      Usuń
  8. Nie miałam żadnego ze zużytych przez Ciebie kosmetyków. Według mnie nie jest ich wcale mało. Przecież chyba nie o tony pustych opakowań chodzi tylko o to, że się w ogóle cokolwiek zużywa do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej chodziło mi o to, że mam parę produktów na wykończeniu i mogłam się za nie zabrać :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ma świetną konsystencje, polecam :)

      Usuń
  10. szampon o zapachu herbatki mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka rzeczy z Twojego denka mnie kusi, trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...