poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Avon- Red wine


Cena: ok 12 zł
Pojemność: 12 ml
Dostępność: katalogi Avon

Dawno nie pokazywałam Wam żadnego lakieru. Niestety od miesiąca nosze krótkie paznokcie i jeszcze przez jakiś czas tak pozostanie i po prostu ich nie maluje. Jednak znalazłam nieco starsze zdjęcia mojego ukochanego lakieru z Avonu, który wyzionął już ducha.
Jak widzicie na zdjęciach jest to piękna czerwień (zdjęcia nieco przekłamują), która niesamowicie się błyszczy. Miałam 5 lakierów z Avonu i tak jak wszystkich się pozbyłam, tak ten zużyłam do samego końca !
Kolorek red wine bardzo mnie oczarował i jako wierna fanka czerwieni po prostu często go nosiłam. Do pełnego krycia wystarczały 2 warstwy, schnięcie standardowe, piękny połysk.
Czego chcieć więcej? Mam nadzieję, że ten kolor jest jeszcze dostępny w katalogach. 
Macie jakiś lakier z Avonu ? :)






20 komentarzy:

  1. świetny jest :) ja niestety nie posiadam lakierów z Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny odcień :)
    Ja wole nie liczyć ile ich lakierów już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na stopach trzyma się 2 tyg :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik, ja go na dłoniach uwielbiałam :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie odcienie i jaki piękny futrzak :)

    Z lakierami Avonu nie polubiłam się, długo schnęły i szybko odpryskiwały :/ Co prawda to było dawno temu i może firma poprawiła formułę, lecz nie ciągnie mnie w te rejony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futrzak najukochańszy ! :) Właśnie ten lakier jako jedyny pod tym względem mi opowiadał :)

      Usuń
  5. piękny kolor! a jak błyszczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za lakierami z Avonu ale odcień bardzo ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor bardzo przypadl mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden lakier, ale taki jakiś brzydki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek;) Ja mam 3 lakiery z Avonu i wszystkie bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...