środa, 10 kwietnia 2013

Celia- maska do włosów intensywnie regenerująca


Cena: ok. 2-3zł
Pojemność: 12ml
Dostępność: Chata Polska

Wybaczcie moje przerwy w pisaniu, ale jestem ostatnio zabiegana i po prostu nie mam czasu na to nawet, żeby skomentować Wasze blogi. Na pewno nadrobię to w weekend :) 
Ostatnio zużyłam maskę do włosów z Celii, którą dorwałam w Chacie Polskiej. Po tym jak wcześniej zużyłam jej siostrę- KLIK, zdanie mam bardzo podobne. Na pewno opakowanie cieszy oko. Kolorowe, zachęca do użycia. 
W opakowaniu znajdziemy 12 ml produktu, co na moje półdługie włosy jest ilością za małą, więc co dopiero na długie włosy. Dlatego nakładałam ją tylko 2/3 włosów, pomijając czubek głowy. 
Producent zaleca trzymanie tej maski przez 3-5 minut, poczekałam 10 minut i zmyłam maskę z włosów. Tak jak w przypadku poprzedniego kosmetyku z tej firmy, początkowo nie zauważyłam efektu. Rano za to bardzo się zdziwiłam kiedy nie musiałam walczyć z kołtunami i włosy na prawdę wyglądały zdrowo. Oczywiście był to efekt tylko na jeden dzień, jednak i tak jestem zadowolona z rezultatu.
Taka o, maseczka na jeden raz. Szkoda, że efekt się dłużej nie utrzymywał. Minusem tych maseczek jest ich dostępność. Widziałam je tylko w jednej Chacie Polskiej i nigdzie indziej;/ 
Podsumowując. Nie żałuje ich zakupu. Dały bardzo przyjemny efekt, choć szkoda, że są tak trudno dostępne.
Jakie maseczki polecacie?



12 komentarzy:

  1. Nie widziałam nigdzie tych masek, wydaje mi się, że kosmetyki Celii faktycznie trudno gdzieś znaleźć;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, taki sam problem z pomadkami z tej firmy ;/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Są trudno dostępne, pewnie dlatego :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że Celia w swojej ofercie mam maski do włosów. Szkoda, że nie daje spektakularnych i długotrwałych efektów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie daje, ale i tak warto było wypróbować :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dopóki jej nie zobaczyłam w sklepie to też nic o niej nie słyszałam :)

      Usuń
  5. ja ostatnio polubiłam maskę Ziaja do włosów suchych i zniszczonych, albo Kallos mleczna też niezła, ale chyba Ziaja lepsza

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...