sobota, 6 kwietnia 2013

Czekoladowo-kokosowy peeling od Perfecty


Cena: 12-17zł
Pojemność: 225ml
Dostępność: Rossmann, SuperPharm 

Dzisiaj parę słów o jednym z moich ulubieńców. Ostatnio bardzo polubiłam się z Perfectą i zaczynam dostrzegać wiele świetnych kosmetyków z tej firmy. Już jakiś czas temu kupiłam peeling z tej firmy w wersji czekoladowo-kokosowej.
Muszę Wam powiedzieć, że zapach ma OBŁĘDNY. Jest to chyba pierwszy kosmetyk, którego woń tak mnie urzekła i zachęciła do używania. Czekolada z lekką nutką kokosa. Niesamowicie apetyczny i otulający zapach. Niestety masło do ciała z tej serii pachnie zupełnie inaczej czym jestem rozczarowana.
Jeżeli chodzi o działanie to tutaj peeling wypada gorzej. Nazwałabym go takim "średniakiem". Nie ściera mocno, jednak jeżeli ktoś nie lubi mocnego efektu to ten produkt jak najbardziej się sprawdzi. Drobinki cukru rozpuszczają się po masowaniu, jednak wanna na pewno będzie do wyczyszczenia :)
Peeling pozostawia skórę miękką i gładką. Jednak jest to tylko efekt uzyskany parafiną, znajdującą się wysoko w składzie. Nie dajmy się temu zwieść.
Plusem dla mnie był również kolor peelingu, aż chce się go zjeść! Produkt nie ma rzadkiej konsystencji przez co nie wypływa z pomiędzy palców. Jest dość wydajny, chociaż nie mogę być tego do końca pewna bo nie używałam go systematycznie.
Podsumowując. Na pewno do niego powrócę ze względu na ten niepowtarzalny zapach. Działanie nie jest rewelacyjne, jednak ta woń wynagradza mi wszystko :) Miałyście jakiś peeling z Perfecty? :)



33 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam. Raz go kupiłam, znaczy się myślałam, że to właśnie peeling niosę do kasy, a w domu okazało się, że to masło :D Niestety zapach skutecznie mnie odrzucił i odechciało mi się Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę a mi się nawet podobał zapach masła :)

      Usuń
  2. Ja miałam kiedyś z tej firmy peeling, ale pomarańczowy - nie lubię zapachu czekolady w kosmetykach :) Byłam w miarę zadowolona. Obecnie używam Peeling z Bielendy o zapachu Awokado - normalnie rozpływam się pod prysznicem jak się nim szoruję :D Dosyć mocne ma złuszczanie, ale ja właśnie takie peelingi lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam kiedyś z tej firmy peeling, ale pomarańczowy - nie lubię zapachu czekolady w kosmetykach :) Byłam w miarę zadowolona. Obecnie używam Peeling z Bielendy o zapachu Awokado - normalnie rozpływam się pod prysznicem jak się nim szoruję :D Dosyć mocne ma złuszczanie, ale ja właśnie takie peelingi lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm... zapach musi być cudowny . Jak spotkam to na pewno kupię *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam masło w tej wersji zapachowej ale strasznie się na nim zawiodłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło miałam i niestety pachnie zupełnie inaczej ;/

      Usuń
  6. miałam kilka tych peelingów, całkiem fajnie się spisywały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za tą cenę są na prawdę fajne :)

      Usuń
  7. Ja mam już chyba trzecie opakowanie. Zapach bardzo mi odpowiada, ogólnie bardzo go lubię. Nie widzę minusów, ale to sprawa dość indywidualna. Nawet mój chłopak przekonał się, że może używać takiego produktu :)
    Zapraszam do mnie ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na pewno do niego jeszcze powróce :)

      Usuń
  8. Widzę dzisiaj ten peeling chyba już na trzecim blogu ;) Kusi mnie jego zapach, chyba się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tej chwili właśnie używam peelingu solnego z Perfecty i nie mam do niego większych zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się ostatnio się zaczynam przekonywać do tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie zapach tez by mi sie spodobal :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo często kupuję peeling do twarzy z Perfecty w saszetkach. Ostatnio zakupiłam też masło do ciała z tej firmy (pomarańcza i wanilia) - bardzo fajny produkt, szkoda tylko, że zawiera parafinę. Peelingu do ciała jeszcze nie wypróbowałam, ale właśnie kończy mi się peeling pomarańczowy z Joanny także przede mną wizyta w Rossmannie. Prawdopodobnie skuszę się na ten produkt;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz używam tego masła :) Skuś się! Na prawdę zapach powala :D

      Usuń
  13. musi ślicznie pachnieć...Ja ostatnio kupiłam peeling z Bebeauty w Biedronce jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko prócz soli jest wyprzedane :D

      Usuń
  14. Też bardzo lubię jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda ;)
    ...ja ostatnio znów się ociągam z peelingowaniem, ale jeśli już to robię sobie sama peeling z kawy :) chyba nie ma mocniejszego ździeraka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam i całkiem fajny był :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...