czwartek, 25 kwietnia 2013

Garnier- tonik witaminowy z ekstraktem z róży


Cena: ok 15zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: większość drogerii, Lidl

Hej kobietki :) Ah, od razu ma się lepszy humor kiedy słoneczko świeci za oknem. Zaraz ma się więcej energii, pomysłów i co najważniejsze chęci :)
Wiem, że wiele z Was nie lubi Garniera, jednak ja osobiście czasami lubie ich kosmetyki. Jednym z takich perełek są dla mnie toniki tej firmy. 
Wcześniej miałam wersje niebieską, z której byłam równie zadowolona. Tonik z różą jest przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej- takiej jak moja. Na szczęście produkt spisał się pod tym względem idealnie. Nie wysusza mojej cery i mam wrażenie, że delikatnie łagodzi wszystkie "wysuszki". Pozostawia skórę miękką w dotyku, powiedziałabym wręcz, że idealną pod makijaż. 
Używam go przed snem by domyć jakieś resztki makijażu i rano by odświeżyć cerę. Nie podrażnia mnie i ma bardzo przyjemny, różany, ale nienachalny zapach. 
W Biedronce, Lidlu można go już dostać za 10zł. Nie ma co więcej pisać- polecam dla osób nie wymagających sporo od toniku :)
Podzielcie swoimi ulubionymi tonikami, polecacie jakieś? Miałyście te z Garniera?


18 komentarzy:

  1. Miałam, a właściwie mam z tej serii zielony tonik i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie miałam toniku z Garniera, ale uwielbiam preparat dwufazowy Essentials do demakijażu. To mój must have od wielu miesięcy.

    Moimi ulubionymi tonikami stały się: Corine de Farme Tonik oczyszczający, P&R Tonik łagodzący i w postaci toniku traktuję micela Biodermy Sebium :)

    Pamiętam, że masz suchą skórę więc polecam Lirene Oczyszczająco-nawilżający mogłabyś być z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hexx, na pewno rozejrzę się za Lirene :) Już nawet zapisałam w kalendarzu, żebym nie zapomniała :D

      Usuń
  3. Pewnie skusiłabym się, ale odstrasza mnie trochę zapach róży. Ja bardzo lubię ogórkową Ziaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze wersja niebieska- chyba bezzapachowa :)

      Usuń
  4. Niebieski miałam i był w porządku... Tego jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niebieskim również się polubiłam :)

      Usuń
  5. miałam ale inna wersje i był fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oststnio też zakupiłam tonik z Garniera tylko w wersjii niebieskiej! jestem nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chce kupic ogorkowy tonik ziaji, bo micele swietne, ale az tak dobrze nie odswiezaja:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ziaji też pomyślę następnym razem :)

      Usuń
  8. Mam ten sam, moim zdaniem jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi on przypadł do gustu :)

      Usuń
  9. nie lubię róży, więc nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...