środa, 3 kwietnia 2013

GUERILLA GARDENING (LE Essence)


Kolejna limitowanka Essence ma się pojawić w maju/czerwcu 2013. Osobiście jestem ciekawa czy do nas dojdzie, bo ostatnio cienko z tymi nowymi limitowankami u nas ;/  Oczywiście chapnęłabym błyszczyki, które będą z tego co wiem matowe i ten puch do paznokci :) A Wy? :)

RÓŻE:

01 mission flower i 02 floral glam

PĘDZEL DO PAZNOKCI:

01 to sweep is sweet

ŻEL DO BRWI:

01 garden girls i 02 my piece of land

CIENIE:

01 garden up!, 02 my piece of land i 03 plant the planet

MATOWE BŁYSZCZYKI:

01 mission flower i 02 floral glam

PUSZEK DO PAZNOKCI (?):

01 i´m the moss i 02 mission flower

LAKIERY:

1 i´m the moss, 02 plant the planet, 03 mission flower i 04 floral glam

GUMKI DO WŁOSÓW:

01 guerilla girls


20 komentarzy:

  1. Chyba na ten puszek do paznokci i żele do brwi się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią zgarnę błyszczyk i jakiś lakier do paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk też na pewno będzie mój :)

      Usuń
  3. Lakiery i róże już mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie kolorki nieco oklepane :)

      Usuń
  4. puszek..? w sensie aksamit czy jakaś nowość znów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=600&q=w%C5%82ochate+paznokcie&oq=w%C5%82ochate+paznokcie&gs_l=img.3...1341.3875.0.4113.18.11.0.7.7.0.164.1109.4j7.11.0...0.0...1ac.1.8.img.3QxnDNNL8I8 tak mi się wydaje :D

      Usuń
  5. ale dziwne gumki do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wiosennie się u Ciebie zrobiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dla siebie nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory dość oklepane, może dlatego :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Może okażą się lepsze od tych z Delii :)

      Usuń
  9. Ja bym brała właśnie te matowe błyszczyki, pyłek do paznokci i róże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowe błyszczyki muszę mieć :) Kolorki cudne mają na lato.

      Usuń
  10. Żele do brwi:) pyłek absolutnie na nie, lubię klasycznie lśniące paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym zgarnęła puszek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...