sobota, 13 kwietnia 2013

SPA dla dłoni od Perfecty


Cena: ok 5 zł
Pojemność: 2x 6ml
Dostępność: Rossmann

Ostatnio na prawdę moje dłonie są dość problematyczne. Nie dosyć, że od zawsze miałam problemy z suchą skórą to teraz, przez tą pogodę się to pogorszyło. Postanowiłam wziąć się za swoje dłonie i zafundowałam im mini SPA od Perfecty. Recenzję tą podzielę na dwie części, jako, że saszetka składa się z dwóch zupełnie innych produktów.
Peeling: Jest to zdecydowanie lepsza część tej całej saszetki. Peeling jest dość mocny jak do dłoni, ale na prawdę zdziera cały martwy naskórek. Wystarczy przez 5 minut masować nim dłonie. Nie polecam osobom, które mają jakieś świeże rany na dłoniach. Po tych paru minutach dłonie na prawdę są gładkie. Oczywiście przyczynia się do tego parafina, jednak czuć, że ten zdzierak coś zdziałał.
Maska-serum: Kolejnym krokiem jest nałożenie maski/serum  na okres 15 minut i wmasowanie tego co pozostało. Tutaj niestety mam dość mieszane uczucia. Tego produktu jest po prostu za dużo i nie sposób, żeby nasza skóra przyjęła taką ilość produktu. Nadmiar musiałam zmyć. Efekt nawilżenia był całkiem dobry, jednak równie dobrze możemy taki uzyskać używając zwykłego kremu.
Podsumowując. Bardzo spodobał mi się peeling. Cała saszetka pachnie identycznie jak masło do ciała z tej samej firmy pomarańczowo-waniliowe. Szkoda, że sam zdzierak nie jest dostępny. Na pewno kiedyś powrócę bo co pewien czas warto zafundować sobie takie mini Spa :) Miałyście?



22 komentarze:

  1. Nie widziałam nigdy tej maski , a przydałaby się taka bo po zimie moje ręce są w złym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy tego nie widziałam, a szkoda, bo z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją ale jeszcze czeka na swoją kolej :D moze dzis ja wyprobuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się u Ciebie sprawdziła :)

      Usuń
  4. Nie miałam, ale peeling do dłoni to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, szkoda, że samego peelingu nie sprzedają:)

      Usuń
  5. Produkt ciekawy, ja niestety podzielam Twoje zdanie- często te maseczki itp. mają za dużą pojemność w saszetce i trzeba je dzielić albo niestety jak u Ciebie- zmywać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to maseczki do włosów często mają za małą pojemność ;)

      Usuń
  6. Przydałby mi się taki peeling, bo ostatnio moje dłonie nie wyglądają najlepiej;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie przez tą zimę, mam nadzieję, że w końcu przyjdzie wiosna ;/

      Usuń
  7. Nie miałam tego produktu, ale może się skuszę jak będzie w promocji. Mam zasadę że nie kupuję kosmetyków saszetkowych powyżej 3/4 zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie cena dość adekwatna do efektu jaki uzyskujemy :) Peeling naprawdę dobrze działa.

      Usuń
  8. Skoro efekt jest taki sam jak po nałożeniu kremu, to ja już wolę krem :D Aktualnie używam krem do rąk ISANY pomarańczowy i jestem z niego bardzo zadowolona ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zestaw do rąk Mary Kay mnie podratował, ale nie wykluczam zakupu Perfecty dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje, że Mary Kay to nie moja półka cenowa :D

      Usuń
  10. Nie znam tego duetu :) Ciekawi mnie peeling- jak wygląda ta jego "szafirowość" xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ręce polubiły peelingi , muszę spróbować tego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, że wszystko jest w jednej wygodnej saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam inny zestaw - ten muszę wypróbować przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...