piątek, 12 kwietnia 2013

Trawa cytrynowa i bambus- sól od BeBeauty


Cena: mniej niż 5zł
Pojemność: 600g
Dostępność: Biedronka

Jestem totalną fanką kosmetyków z Biedronki. Szafy Bell. Garniera i wszystko w ciut tańszych cenach. Szczególnie moją uwagę przykuwają sole z BeBeauty. Mają dość sporo wersji zapachowych, są bardzo tanie i do tego na prawdę przyjemnie się ich używa :)
Tym razem sięgnęłam po wersje z trawą cytrynową i bambusem. Chciałam jakiś zapach orzeźwiający. Dobrze trafiłam. Zapach sam w sobie jest mocny, jednak po dodaniu do wody nieco traci przez co kąpiel jest przyjemna. Na prawdę jeżeli ktoś szuka jakiejś orzeźwiającej, świeżej soli to polecam wybrać tą wersję.
Kolejnym plusem jest to, że sól delikatni barwi wodę. W tym przypadku kąpałam się w zielonym jabłuszku :) Oczywiście produkt ten nie robi nic z naszą skórą, ale nie oczekuje tego od niego. Ważne, że nie wysusza. Od pielęgnacji są przecież masła i balsamy.
U mnie to plastikowe opakowanie starczyło na jakieś 5 razy. Choć muszę przyznać, że lubię wsypywać sporą ilość. Nie mam żadnych zastrzeżeń. 
Podsumowując. Za taką cenę uważam, że te sole są na prawdę przyzwoite. Wracam do nich bardzo często- szczególnie jak jest taka pogoda jak teraz. Czy u Was też tak leje? Miałyście te sole?



29 komentarzy:

  1. też lubię sole z BeBeauty, mam teraz z tych nowych serii morską, fajnie barwi wodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morskiej jeszcze nie miałam, ale wyobrażam sobie jaki świetny kolor musi mieć woda :)

      Usuń
  2. Ja korzystam jeszcze z soli ze starą szatą graficzną, miód i mleko. :) Przeglądałam raz z ciekawości nowe zapachy i ten wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód i mleko też chciałam wypróbować, mam nadzieję, że w nowej szacie graficznej też jest tej wariant :) Ładnie pachnie?

      Usuń
  3. Może kiedyś wypróbuję, kusi tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam biedronkowe zakupy kosmetyczne;) Obecnie mam sól z ekstraktem z lotosu z tej serii ale grzecznie czeka na otwarcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotos też mnie kusił, ale jednak wzięłam tą :D

      Usuń
  5. oj ja bardzo lubię te sole, zarówno starą wersję kochałam jak i tą nową pewnie polubię, ale póki co próbowałam tylko z bursztynem i jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę różnicy pomiędzy starą, a nową wersją :) Tylko opakowanie się zmieniło.

      Usuń
  6. uwielbiam zapach tej soli :) taki świeży
    no i za taką cenę naprawdę fajne sole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Chyba tańszych i lepszych nie widziałam.

      Usuń
  7. Miałam jakiś czas temu, ale tego zapachu nawet nie widziałam. Będę musiała sprawdzić, bo to naprawdę fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, za taką cenę, aż żal nie wypróbować :)

      Usuń
  8. fajne są produkty w biedronce polecam szampon care go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam 3 szampony do zużycia, ale potem kto wie :) O ile nie zapomnę oczywiście :D

      Usuń
  9. Zawsze zapominam kupić t sól jak jestem w Biedronce;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję wypróbować wersję morską :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sole z Bebeauty, tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zauważyłam, że coraz rzadziej korzystam z wanny :D
    A u mnie też leje i leje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leje, leje a teraz mam piękne słoneczko :)

      Usuń
  13. bardzo przyjazną cene mają te sole ;) muszę zrobić zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę :) Latem często mocze w solach stopy, a ponieważ słoneczko za oknem a soli brak to chyba dzisiaj przejdę się do Biedronki :)

      Usuń
  14. Ja miałam z zimowej wersji limitowanej, rozgrzewające owoce cytrusowe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...