poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Łupy/zakupy marca :)


Proszę nie gańcie mnie znowu za spore zakupy. Swojego stresu w  tym miesiącu pozbywałam się kupując coś sobie. Jednak momentami nic tak nie poprawia humoru jak kosmetyczna drobnostka lub tania rzecz na wyprzedażach:) Część produktów również wygrałam/ dostałam. 
Jak Wasza marcowe łupy?


Szampon i odżywka z nowej serii Garniera Morela i olejek migdałowy.
Szampon i odżywka z Garnier Fructis, miałam tą serie w starej wersji już dwa razy ("Czysty Blask") i byłam zachwycona.


Sól z Joanny o zapachu sosny. Już zużyta :(
Naklejki na paznokcie wygrane u Saurii :*
Tangle Teezer również wygrany u Saurii, jestem bardzo ciekawa!


Essence, matowy błyszczyk w kolorze Velvet Rose, piękny kolor.
Pomadka z Celii, muszę kupić kolejne!
Róż z Catrice Rose Royce, uwielbiam efekt jaki daje.
Bronzer z Catrice, dopiero użyty z 4 razy. Wersja ciemniejsza.


Krem pod oczy z AA, warto zapobiegać zmarszczkom :)
Krem na dzień otrzymany od Hexxany do testowania. Miesiąc używania już za nami!
Serum do twarzy również od Hexxany. Póki co polubiłam się Babuszką Agafii :)


Lakier wygrany u Saurii, różowy neon idealny na lato.
Lakier z Sensique, który daje piękny efekt na jasnych lakierach.
Złoty cień w kremie z Catrice. Była o nim niedawno notka :)

43 komentarze:

  1. Zakupy są dobre na (prawie) wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w marcu poszalałam...
    Ciekawi mnie jak się spisze szampon i odzywka Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie o nich osobna notka :)

      Usuń
  3. Dużo tych łupów :D Ciekawi mnie bronzer z Catrice. Gdzie można dostać kosmetyki tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrać TT to normalnie jak marzenie :D Niestety mi się nie udało i musiałam kupić kompakt. A chętnie bym przygarnęła jeszcze taką wersje jak ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka TT gratuluję i zazdraszczam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka z Celii za mną chodzi :D kupiłam kiedyś ładną nude, ale oddałam ją mamie :D teraz kolej na mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nią zachwycona, więc na pewno kupie kolejne :D

      Usuń
  7. Cudeńka :) Wygrać TT- to się nazywa fart. Zakupy dobre na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że z serum Babuszki się polubisz. Ja uważam, że jest świetne ;) Właśnie poszukuję kolejnej buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam róże Catrice, za to z matowym błyszczykiem Essence średnio się polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy róż z Catrice, a matowy błyszczyk polubiłam, choć trzeba umieć go obsługiwać bo momentami może wyglądać strasznie sztucznie ;/

      Usuń
  10. Weź ty mnie nie strasz - ja tak się zastanawiam, co jutro zrobię w Rossie - idę na dość duże zakupy, bo kończy mi się to i owo - boje się co przyniosę jutro ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam! Zaszaleć raz po raz można :)

      Usuń
  11. Tangle Teezer wygrac w rozdaniu, zazdroszcze Ci bardzo:D a o pomadkach z Celii tyle sie naczytalam ze tez mam ochote sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :) Uwielbiam tą pomadkę!

      Usuń
  12. Świetne zakupy. Zainteresowała mnie ta seria z Garniera Ultra Doux. Daj znać jak się sprawuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy. TT mam, nie lubię. Totalnie się u mnie nie sprawdził niestety. a Myślałam, że jak dla wielu będzie dla mnie szczotką idealną :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam pierwsze wrażenia mieszane ;/

      Usuń
  14. bardzo lubię kosmetyki Garniera do włosów i też nabyłam matową pomadkę Essence. Czy ten róż z Catrice jest obecnie w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo nowości, udanego testowania
    jestem ciekawa tej nowej wersji z Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Notka o niej się pojawi.

      Usuń
  16. No no trochę tego jest czekam na testy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadkę Celii mam i na pewno kupię jeszcze niejedną. TT mam ale jakoś nie potrafię powiedzieć jednoznacznie, czy go lubię czy nie. A zakupy to też i dla mnie jedna z metod na smutki. Nie muszą być duże i drogie, ot coś dla siebie więc rozumiem doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły lakier za 5-6zł już poprawia humor :)

      Usuń
  18. sporo ;) róż , bronzer i pomadke mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakos garnier mnie nie przekonujeaby pielegnowac nim wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa nowej serii Garniera:) Morela musi ładnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tangle Teezer to moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...