środa, 17 kwietnia 2013

Wiosenna propozycja lakierów do paznokci :)


Nie wiem jak u Was, ale u mnie już widać wiosnę za oknem. Świeci słońce, wszystko nabiera barw i od razu wszyscy mają lepsze humory :) Dzisiaj pokażę Wam moją propozycję lakierów na tę porę roku, które  będą u mnie gościć zdecydowanie najczęściej. Jak co roku królują w mojej kosmetyczce pastele i chyba nigdy to się nie zmieni. Wielbię je i nadal poszukuje nowych. 
Jakie kolory/ lakiery będą u Was królować?


Essence- circus confetti
My Secret- Lavender
Essence- Berry me home
Essence- Chuck
Wibo- starty :(
Wibo- starty :(


Golden Rose- nr 336
Essence- Fall for me
Revlon- Minted
Essence- Dress for a moment
Miyo- Peacock
Joko- Camelia Rose

20 komentarzy:

  1. Świetne kolory, u mnie ostatnio jakoś brak lakierowych nowości i czasu na malowanie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też ostatnio z tym kiepsko :) w ogóle ich nie maluje

      Usuń
  2. U mnie będą to pastele oraz intensywne kolory, większość Twoich propozycji mi również przypadło do gustu, szczególnie Essence- Fall for me, Revlon- Minted ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Revlon Minted, stary dobry Essence Dress for a moment i Miyo Peacock- razem wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Essence mi kończy i żałuję, że już nie ma tego kolorku ;((

      Usuń
  4. Minted z Revlona sliczny !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czerwienie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Essence- Dress for a moment - poluję na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My Secret- Lavender cudnie się prezentuje :)

    U mnie standard czyli czerwienie, fiolety, niebieskości :) Tak naprawdę nie dobieram lakieru pod porę roku. Nowością jest dla mnie szalony odcień Rimmele, który dostałam od firmy i zaskoczył mnie niesamowicie. Sama bym go nie kupiła, bo nie przypuszczałabym, że okaże się tak niesamowicie energetyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Rimmela nie mam żadnego lakieru, a szalone odcienie czasami nie są dla mnie :D

      Usuń
  8. Jakie piękne lakiery <333 Wszystkie są śliczne, szczególnie stare Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną czerwień z Golden Rose, rozmyślam nad nowymi kolorami z My Secret, lubię tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić jeszcze vanille :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawią mnie te lakiery z Joko jednak nie lubię zdradzać moich ulubieńców z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :D Chyba większość moich lakierów to Golden Rose :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...