poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zużycia kwietnia :)


Hej kobietki :) U mnie niestety pogoda dzisiaj nie za ciekawa. Od rana pada deszcz i jest pochmurnie. Szkoda bo miałam jechać nad jezioro ;( W tym miesiącu udało mi się całkiem sporo zużyć. Jestem z siebie dumna i mam nadzieję, że mój całkowicie zajęty maj będzie równie obfity w puste opakowania.
 Jak Wam poszło w tym miesiącu? :)


Na pierwszy ogień idzie masło z Perfecty. Polubiłam się z nim, jednak póki co nie zamierzam do niego powracać. Znudził mi się zapach. KLIK
Krem do rąk z zimowej edycji limitowanej Essence. Zapach był strasznie mdły i nieprzyjemny :(
Zmywacz z BeBeauty. Opakowanie sobie zostawię na inne zmywacz. Polubiliśmy się :)


Kolejne opakowanie soli z Biedronki. Niezawodna, ładnie pachniała i tania- KLIK
Żel z Original Source, zapach przyjemny, działanie też. Na długo mi starczył- KLIK
Płyn do demakijażu z Ziaji. Denerwował mnie trochę tłusty film, poza tym dobrze usuwa makijaż


Maska z Celii. Szkoda, że jest tak trudno dostępna i nie ma jej w większym opakowaniu- KLIK
Spa dla dłoni od Perfecty- tego mi było trzeba :) -KLIK


40 komentarzy:

  1. Perfecta ma dużo fajnych zapachów masełek, więc jak ten Ci się znudził to na pewno znajdziesz coś innego dla odmiany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś może jakiś inny zapach? :) Obecnie mam wersje pomarańczową, ale nadal szukam jakiegoś innego zapachu :D

      Usuń
  2. Bardzo ładne denko :) Tez teraz kończę zmywacz w takim opakowaniu (ale z Lidla) i zostawiam sobie ta butelkę na zmywacze bez pompek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zmywacz powinien mieć taką pompkę, ułatwia to życie :)

      Usuń
  3. dziś właśnie bd próbować tego spa dla dłoni :) żel z OS ma piękny zapach :D!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nawet dobrze poszło :) Fajne zużycia. Ja teraz używam kremu z essence, ale o innym zapachu i jestem zadowolona :) Ja dopiero biorę się za napisanie o denkach marca i kwietnia, bo w marcu miałam tylko 3 zużycia, więc połączę dwa miesiące w jeden wpis :) Zastanawia mnie to masełko z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz zapach? Masełko miało świetną konsystencje ! :)

      Usuń
  5. Aż bym wypróbowała tę maskę z Celii..
    Nie martw się, nie tylko u Ciebie taka pogoda, tak się cieszyłam na pogodną, GORĄCĄ majówkę, a tu szaro i ponuro : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a zapowiadali taką świetną pogodę :(

      Usuń
  6. Mi to masło z Perfecty kompletnie nie przypadło do gustu. Sole z Biedronki lubię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś ulubiony zapach? :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wow super denko;) Ja bardzo lubię masła z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakieś ulubione? Bo nie wiem jakie następne kupić :P

      Usuń
  8. nie lubie tej dwufazowki z ziaji :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tę sól z Biedronki, fajnie orzeźwia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze tez sobie wykąbinować taki z mywac w takim oapkowaniu, wtedy moze latwiej bedzie mi zuzywac mojego z SH :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później się zostawi takie opakowanie i nie trzeba się męczyć z resztą zmywaczy:D

      Usuń
  11. gratuluję zużyć :D niestety nie znam ich bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aj a się nie polubiłam z tym zmywaczem z pompka;/ niby jest wygodny, ale już dwa razy miałam mokra butelkę, tzn, jakimś cudem zmywacz sam wydostał się na zewnątrz;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miałaś jakieś felerne opakowanie? Mi się to nie zdarzyło :)

      Usuń
  13. Ładne zużycia :)
    Nie używałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. ziaja była całkiem ok, ale nie na tyle aby u mnie zagościła na stałę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też idzie w odstawkę, znalazłam lepszy płyn :)

      Usuń
  15. Miałam kiedyś tą maskę z celi i była całkiem ok ale szkoda że nie ma w normalnych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się właśnie marzy ten żel z OS Mango&Macadamia, ale zastanawiam się czy będzie miał taką samą konsystencję co Czekolada&Pomarańcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie powiem Ci, bo czekoladowych wersji żeli jeszcze nie miałam :(

      Usuń
  17. Z tego wszystkiego używałam jedynie ziaji, rzeczywiście tłusty film był denerwujący i od razu leciałam twarz po nim myć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zużycia. Widzę kilka kosmetyków, które miałam lub chciałabym mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba kupię sobie tą sól z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę, aż żal nie kupić :)

      Usuń
  20. O soli z Biedronki czytam coraz więcej dobrego - muszę się wreszcie skusić ;)
    A żele z OS też lubię i to dokładnie tą samą wersję zapachową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie wszystkie te żele z OS mają świetne zapachy :) Chociaż nie wiem jak te zimowe.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...