niedziela, 5 maja 2013

GLAMAZONA (Catrice LE)

Dzisiaj czas pokazać kolejną wakacyjną limitowanke, tym razem z Catrice. Szczerze mówiąc ta bardziej przypadła mi do gustu, ale zobaczymy jak te kosmetyki będą się prezentować na żywo. Kuszą mnie kredki do ust, lakiery i te dwa ostatnie cienie :) a Was?

 ZŁOTY TOPPER
C01 Jungle Treasure

KREDKI DO UST

C01 I’m A Survivor, C02 I Got The Flower!

CIENIE

C01 I Got The Flower!, C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum, C03 Jungle Treasure, C04 cARMOURflage

 RÓŻE
C01 I’m A Survivor, C02 I Got The Flower!

CRACKER
C01 cARMOURflage


 LAKIERY
C01 Dirty Liana, C02 I Got The Flower!, C03 I’m A Survivor, C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum


6 komentarzy:

  1. O tak, kredki do ust wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach reklamowych róże kuszą i to bardzo :)One najbardziej jakoś przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredki i lakiery wyglądają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że taki mały wybór kredek do ust :( koral mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ja bym dała, zeby catrice było do kupienia w USA... Cudownosci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kredki do ust wyglądają ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...