sobota, 11 maja 2013

Isana- żel melonowo- gruszkowy


Cena: ok 4 zł
Pojemność: 300ml
Dostępność: Rossmann

Dzisiaj parę słów o jednym z moich ulubionych produktów. Będąc jakiś miesiąc temu w Rossmannie natknęłam się na promocje żeli Isana. Od dawna chciałam wypróbować wersje z melonem i gruszką, więc długo się nie zastanawiałam. Do koszyka również wrzuciłam wersje z kwiatem maku.
Po pierwsze żel ma bardzo przyjemny zapach. Delikatny, nienachalny i niezwykle przyjemny. Takie połączenie jest idealne na gorące dni, bo orzeźwia. Na prawdę jest to jeden z lepszych zapachów żeli jaki miałam.
Po drugie opakowanie bardzo mi się podoba. Jak wiecie, lubie widzieć ile produktu zostało mi jeszcze do wykorzystania. Tutaj wszystko ładnie widzimy. Możemy zobaczyć, że żel ma w sobie delikatne drobinki, które na skórze czuć tylko przez chwilę, bo zaraz się rozpuszczają.
Po trzecie- konsystencja. Miałam już jeden żel z Isany, gdzie produkt był po prostu dla mnie za rzadki. W tym przypadku nie mam żadnych zarzutów do konsystencji. Jest taka jaką lubię.
Podsumowując. Nie ma co tu dużo mówić. Żele Isana już zdobyły wielu fanów. Polecam, chociażby ze względu na śmiesznie niską cenę w porównaniu np. z Original Source, gdzie cena wynosi ok 10zł. Z tego co wiem to teraz te żele są znowu na promocji. 
Miałyście jakiś żel z Isany ?  :)




38 komentarzy:

  1. Uwielbiam isanowskie żele, za zapachy, za nie wysuszanie skóry i za świetną cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś ulubiony wariant zapachowy? :)

      Usuń
  2. Stosowałam je wiele razy co prawda jakoś mnie nie zaskoczyły ale ogólnie wrażenia mogą być. Wolę jednak żele z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonu nie miałam nigdy żeli :)

      Usuń
  3. Zrobiłam sobie mały zapas isanowych żeli,ale nie miałam jeszcze okazji ich przetestować ;).Melon&gruszka pachnie obłędnie!:D Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma cudny :) Też miałam mini zapas, ale teraz została mi tylko jedna butelka :P

      Usuń
  4. Mój ulubiony zapach. Również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy często kupowałam te żele, teraz przerzuciłam się na te z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam katalogu Avonu niestety ;/

      Usuń
  6. Tego jeszcze nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię żele z Isany, obecnie mam właśnie ten-uwielbiam go za ten zapach, który dodaje pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję! Tym bardziej, że powoli brakuje mi żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żelu z tej firmy ;D
    Brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na pewno Cię skuszą w końcu :)

      Usuń
  11. ta firma w ogole do mnie nie przemawia niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię etykietek tych żeli, zawsze się odklejają!
    ale zapachy tak! lubię! ale tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żel moczył się u mnie codziennie i etykietka się nie odkleiła :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię żele ISANY :) Są tanie i dobre ;) Jak będę w Rossmannie to na pewno znajdzie się w moim koszyczku :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wreszcie całkowicie adekwatna to pojemności :)

      Usuń
  14. żadnego nie próbowałam, leży u mnie jeden i czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię, gdy kosmetyk mieści się w opakowaniu, które uniemożliwia kontrolowanie stopnia zużycia. Kiedyś żel pod prysznic sięgnął dna podczas kąpieli. Wprawdzie miałam w zanadrzu jeszcze jedno opakowanie, ale musiałam wyjść z wanny i doczłapać się do szafki. Niby nic złego się nie stało, ale staram się unikać komplikacji;)

    Ta gruszka brzmi obiecująco:) Jestem ciekawa, jak wypada w duecie z melonem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie często miałam taki sam problem ! :D Dlatego cenie sobie takie opakowania.

      Usuń
  16. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze tej wersji nie testowałam :) Jestem strasznie ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten żel, pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego. Jak wykończę zapas Balei to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...