niedziela, 26 maja 2013

Moje Rossmannowe zdobycze !


Hej kobietki ! -40% skusiło i mnie. Początkowo nie chciałam nic kupować, ale jak już weszłam.. to przecież nie mogłam wyjść z pustymi rękoma.
 Z półki wzięłam słynne już pomadki Eliksir od Wibo. Wybrałam kolorki 01, 04 i 06. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą ! Zapłaciłam za każdą 5,19zł. Następnie skusiłam się na metaliczny lakier od Miss Sporty, chyba w kolorze 30. Jeżeli tak sam efekt jaki jest w buteleczce osiągnę na paznokciach, to będę zachwycona. Kosztował 5,09zł. Szukałam również jakiejś kredki na linię wodną. Wybrałam produkt z MaxFactora w kolorze "Natural glaze". Już ją wypróbowałam i wygląda o wiele lepiej niż gdybym używała białej kredki, po przecenie zapłaciłam za nią 15,59zł. No i na sam koniec wrzuciłam zwykłą białą kredkę z Miss Sporty, takowej obecnie nie mam, a nigdy nie wiem kiedy się może przydać- 5,39zł.
Jestem bardzo zadowolona ze swoich zakupów i nie wiem czy jeszcze czegoś nie kupię. 
A Wy co kupiłyście? :)

36 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego lakieru na paznokciach. Czekam na recenzję i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno recenzja się pojawi ! :)

      Usuń
  2. Ja zaopatrzyłam się głównie w podkład, tonik i parę innych drobiazgów ;)
    Dziś jeszcze chyba pojadę po pomadki Eliksir z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedź, jedź :) Używałam już ich i póki co dobrze się sprawdzają :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie byłam w Rossmannie :) Na pewno skuszę się na lakiery z Manhattan, bo długi czas się na nie napalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powstrzymałam, chociaż na nie spoglądałam :P

      Usuń
  4. zastanawiałam się nad tym lakierem, ale obawiam się, że efekt na paznokciach nie będzie już tak ładny;) chętnie go zobaczę u Ciebie na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa efektu, w razie czego będę nim malować na ciemniejszym lakierze :)

      Usuń
  5. Chciałam kupić te szminki, ale mają brzydkie opakowanie ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie piewszy raz widze tą kredke z MF na blogu, kurcze może i ja sie skusze jeszcze :) tylko z kasa juz kiepsko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej kupić teraz niż gdy znowu będzie w normalnej cenie :)

      Usuń
  7. Ja miałam nic nie kupować, kupiłam tylko puder dla siostry :)
    Ale chyba skusze się na którąś z tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki z Wibo są wspaniałe, też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też na tą kredkę MaxFactor się połasiłam :) No i na pomadki Wibo, tylko, że w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co myślisz o kredce? Ja póki co jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. chyba i ja się skusze na te pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawiązując do twojego pytania na koncu zapraszam do siebie ;) jarowniez mam ta pomadke nr 08 i bylaby b.fajna tylko troche zle dobralam kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja w rossmannie nic nie kupiłam :D dobrze, że mój portfel był pusty bo by była katastrofa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety coś tam miałam w portfelu :( a teraz nie ma nic :P

      Usuń
  13. pokaz te kolory pomadek! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj! Widzę, że Eliksiry przeżywają teraz swoją drugą młodość :D Wszyscy je kupują. I dobrze! Nie dość, że tanie (a teraz jeszcze ta promocja) to.. No okej, gdyby nie opakowanie, nie powiedziałabyś, że to tylko (albo aż) Wibo :D Ja mam 04,05,06 i chcę więcej! Nie zawiedziesz się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uległam promocji w Rossmannie - nawet dwukrotnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam Eliksir 06 i bardzo go sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic z tych rzeczy niestety nie miałam Ale sam fakt wejścia do drogerii wystarczy żeby cokolwiek kupić. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...