czwartek, 9 maja 2013

Morela i olejek migdałowy- szampon i odżywka od Garniera


Hej kobietki :) Skuszona całą tą akcją promującą nowości od Garniera byłam niesamowicie podekscytowana nową serią- prowansalską. Skusiłam się na wersje z morelą i olejkiem migdałowym, która najbardziej mnie zaciekawiła i od, której oczekiwałam cudownego zapachu. Zestaw kosztuje poniżej 20zł. Co myślę o duecie? Zapraszam poniżej. Miałyście jakieś kosmetyki z nowej serii ?:)


Na pierwszy ogień idzie szampon. Już na wstępnie Wam powiem, że sprawił na mnie lepsze wrażenie niż odżywka. Skład podobny do wszystkich szamponów Garniera- niezbyt dobry, aczkolwiek mi nie przeszkadza używanie takich szamponów co pewien czas. Zapach? Tutaj niestety moje wielkie rozczarowanie. Zapach niesamowicie chemiczny, sztuczny, jak jakaś słodka guma. Zupełnie nie w moim guście. Sam szampon nie czyści rewelacyjnie włosów i do zmywania olejów go nie używam. Włosy po jego użyciu wydają mi się takie bez blasku, matowe, żadnej objętości. Po dłuższym okresie używania pojawił mi się łupież, dopiero teraz zużywam go do końca. Nie jestem zadowolona. Taki po prostu sztuczny zwyklak, nawet zapachem nie nadrabia i nie polecam osobom, które borykają się z łupieżem ;/



O odżywce mam jeszcze gorsze zdanie. Tak jak uwielbiam odżywkę Garniera awokado, tak tej nie cierpie. Zapach oczywiście ten sam. Nakładałam ją na 2/3 długości włosów i zostawiałam na 5 minut, po czym zmywałam. Tutaj niestety jestem totalnie zawiedziona. Ta odżywka nawet mi nie pomagała z rozczesywaniem włosów. Nie widzę żadnych efektów. Zazwyczaj po takiej dawce każdego Garniera, moje włosy mogłam czesać palcami, tutaj czuje się jakbym nakładała.. nawet nie wiem co. Końcówki są bardzo nieprzyjemne w dotyku i nie wyglądają na zdrowe- czekałam na efekt iluzji, który zazwyczaj uzyskuje zaraz po myciu.

Podsumowując. Jedyne co pozytywnego zauważyłam w tych produktach to opakowania- które po prostu ładnie się prezentują w łazience. Jest to dla mnie jeden z gorszych zestawów od Garniera. Włosy są całkowicie bez blasku. Nie polecam, chyba, że komuś spodoba się taki zapach:)


29 komentarzy:

  1. Jednym słowem mogę odpuścić.... Szkoda, bo miałam nadzieję, że choć odżywka utrzyma poziom.
    W takim razie zostanę przy sprawdzonych seriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka kompletnie nic nie robi, więc lepiej używać tych sprawdzonych :)

      Usuń
  2. O rany;( a tak sie na jej zakup napaliłam;(!!!
    Ostatnio nie mogłam sie zdecydować czy ją kupić czy tą w różowym op. z drożdżami piwnymi i granatem, która jest z tej samej serii co żółta z avocado.
    Widze, że dobrze zrobiłam biorąc granat;) Morelową zamierzałam kupić następnym razem. Będę wiedzieć, że lepiej wrócić do avocado;) i używać na zmiane z tą z granatem;) dobrze, że są blogi;) Ale mimo wszystko szkoda, bo ta nowa seria ogólnie mnie zainteresowała i myślałam, że każdą kiedyś wypróbuje i wszystkie będą warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do szamponów Garniera to w ogóle mnie nie zaciekawiły, żaden mi nie służył, a testowałam wszystkie. Brat kiedyś pracował i dostał wszystkie rodzaje szamponów po 2 szt. z Garniera. Szkoda, że ani jednej odżywki mu nie dali;( ale przynajmniej, przekonałam sie za darmo, że nie warto ich kupować w przypadku moich włosów. Co mnie dziwi, bo odżywki mają dobre z tej pierwszej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej wspominam szampon morelowy;) ale nie pamiętam czy z tej serii czy starej czy dla dzieci dostał, w każdym razie dostał go aż
    4 szt. a zapach zniewalał;) Zużyliśmy prawie wszystkie do kąpieli, świetnie sie pienił;) i o wiele bardziej do tego sie sprawdził niż do mycia włosów;) najgorsze wrażenie zrobiła na mnie wersja z granatem. i wersja z olejkiem arganowym. Szkoda, bo gdy zobaczyłam to pudło z taką ilością szamponów, wpadłam w zachwyt! A tu taka lipa;) i tak musiałam kupić Babydream;) obecnie chwale sobie szampon Bambino w różowej butelce dla noworodków z wit. B3 ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ale się rozpisałaś ! :) Zazdroszczę, że miałaś okazję za darmo wypróbować niektóre ich szampony.
      Nie polecam tego wariantu zapachowego, ale może te dwa inne są lepsze :)- liczę na to. Wersji z olejkiem nie miałam, bo ona jest chyba do włosów farbowanych (?). Na prawdę szkoda, że Garnier bardziej się nie postarał :( Bambino nigdzie nie widziałam, jestem wierna Babydream :)

      Usuń
  5. Szkoda,że są kiepskie,bo opakowania mają urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, a tak kusza...
    Czekam, aż się pojawia u mnie w sklepach... jeśli dotrą na ten koniec świata :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Ewlyn to gdzie ty mieszkasz? :D Myślałam, że to u nas wszelakie nowości są zawsze opóźnione.

      Usuń
  7. Moje włosy generalnie lubią Garniera, ale tego nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje właśnie też, dlatego tak wielkie jest moje rozczarowanie ;/

      Usuń
  8. Cieszę się , że przeczytałam twoje zdanie o tym duecie ponieważ ostatnio chciałam kupić odżywkę, na moje włosy dobrze działa ta o aloesowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloesowej jeszcze nie miałam, na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  9. Opakowania faktycznie kuszą, szkoda, że z działaniem jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie prezentowana para na pewno nie zagości u mnie w łazience

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inne warianty są lepsze, ale tego na pewno nie polecam :)

      Usuń
  11. chemiczny zapach? a kysz mi z tym.. polecam szampny i odżywki NIVEA - mi przywróciły blask i ładnie pachną ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nivei dawno nic nie miałam, jak zużyje to co mam to może się skuszę:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, ostrzegam. Lepiej kupić co innego :)

      Usuń
  13. Po tym co ostatnio zrobił mi szampon z L'Oreala ma straszny łupież :/ Teraz już trochę go ogarnęłam i wraca wszystko do normy, ale niesmak pozostał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z łupieżem ostatnio pomógł zwykły Babydream :)

      Usuń
  14. oj szkoda że sie nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też ta odżywka nie przypadła do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nic nie robi z włosami ;/

      Usuń
  16. nawet nie widziałam tej serii z morelą...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...