wtorek, 7 maja 2013

Pink me up! - pomadka Catrice


 

Cena: ok 17zł
Pojemność: 3,8g
Dostępność: szafy Catrice

Dzisiaj pokażę Wam mój totalny, letni ulubieniec. Mowa o pomadce z Catrice, w cudownym kolorze, którego długo poszukiwałam. Szukałam czegoś ciemno-różowego, nie za pstrokatego i dość ciemnego z tego powodu, że naturalnie mam ciemne usta. Zastanawiałam się nad jakąś pomadką Kobo (bo akurat były w promocji) lub matowym błyszczykiem z Essence, jednak stanęło na pomadce z Catrice, która skradła mi serce !
Opakowanie pomadki jest stabilne, nigdzie się nie "ryla". Również nie ma możliwości, żeby sama się otworzyła (no chyba, że w jakiś ekstremalnych warunkach). Spadła mi dwa razy i opakowanie nawet nie drgnęło. Czarny design trafia w moje gusta, bardzo podoba mi się naklejka pod spodem pokazująca nazwe pomadki i kolor. 
Pink me up to kolor idealny na lato. Nie za jasny, nie za ciemny, a bardzo efektowny! Na zdjęciach kolor wyszedł za jasny- weźcie to pod uwagę. W sumie ta pomadka robi cały makijaż. Gdy ją nosze, na oczach mam tylko czarną kreskę zrobioną cieniem i to wystarczy. Dostałam parę komplementów od koleżanek, że pomadka ma piękny kolor i moje małe (jak dla mnie bardzo małe) usta nie wydają się mniejsze, wręcz odwrotnie. 
Pomadka ma mało wyczuwalny zapach, co jest kolejnym plusem. Nie pachnie "pudrowo"- na całe szczęście. Na ustach trzyma się u mnie 3 godziny, potem coś jem i gadam i gadam, więc konieczne są małe poprawki. Schodzi równomiernie, więc nawet mogłaby jeszcze pociągnąć do tych 4-5 godzin bez poprawek, ale mi zależało na idealności koloru na ustach.
Podsumowując. Jest to mój totalny ulubieniec. Nie podkreśla suchych skórek i o dziwo nie wysuszyła mocno moich ust. Schodzi równomiernie i ożywia cały nasz wygląd. Na pewno kupię jeszcze jakąś pomadkę z Catrice. Jakie pomadki polecacie? :)


 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i mocny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście można go stopniować :)

      Usuń
  2. Piękny odcień! Lubie takie.. malinowe, chociaz nie często nosze. Na szybko zazwyczaj mazne usta błyszczykiem i już :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyków nie lubie niestety ;/

      Usuń
  3. fajny kolor mam podobny z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie pomadki z Avonu i obydwie mają nieprzyjemny zapach, ta Twoja też tak ma ?:)

      Usuń
  4. Ślicznie wygląda na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo lubię! taki róż z nutą czerwieni. jestem na tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, intensywny i kobiecy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poluję na Catrice taką czerwoną ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kobiecy i sexi kolor :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...