środa, 22 maja 2013

Szaleństwo z BeBeauty !


Hej kobietki :) Niestety smutna wiadomość o wycofaniu płynu micelarnego z BeBeauty dotarła i do mnie. Jest to dla mnie niezrozumiałe, ponieważ jest to jeden z lepiej sprzedających się kosmetyków tej firmy. Już nie pierwszy raz słyszę o tym jak to firma wycofuje z półek sklepowych jeden ze swoich najlepszych produktów. Nie rozumiem przyczyny takiego postępowania. Może Wy coś wiecie na ten temat? 
Czym prędzej pobiegłam do mojej Biedronki i co? Puste pudło. Dopiero kiedy wyjechałam na weekend do siostry znalazłam parę opakowań. Wzięłam wszystkie. Jeszcze nie pisałam osobnej notki na temat tego płynu micelarnego, jednak obiecuję, że na dniach się pojawi. Jest to jeden z nielicznych produktów do demakijażu gdzie moja skóra nie jest podrażniona, ani nie czuje na powiekach tłustego filmu. 
Zrobiłyście zapas? :)


49 komentarzy:

  1. u mnie w biedronce jest pełno tego produktu z ciekawości kupiłam jeden ale podobnież jakiś supermarket ma z identycznym składem tylko pod inną nazwa pisały dziewczyny na blogach wiec lepiej nie przesadzać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam :) Nie przesadzam, bo i tak wszystko zużyje :P

      Usuń
  2. u mnie tych płynów jeszcze pełno, ale nie zachwycił mnie tak, aby robić zapasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie spodobało Ci się w nim? :)

      Usuń
  3. Nie używam płynów micelarnych ;) Ale ostatnio dorwałam tej firmy podkład matujący i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ostatnio głośno o tych podkładach :)

      Usuń
  4. ja nie zrobiłam zapasu ...może to błąd bo bardzo lubię tego micelka:)
    ach! trzymam kciuki za powodzenie 'dupnego wyzwania' :DDD
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kupiłam na zapas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego warto mieć dodatkową butelkę :)

      Usuń
  6. kurcze,jestem w tej mniejszości,która nie zdązyła się zakochać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już niestety u siebie go nie dostałam :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będą jeszcze ostatnie dostawy :)

      Usuń
  8. jeszcze nie zrobilam, ale planuje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby to nie były odległe plany :P

      Usuń
  9. w sumie to nigdy go nie używałam.Więc wole nie kupowac aby pozniiej nie tęsknić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też tego pełno , wzięłam jedno opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Biedronce zawsze jest szturm na kosmetyki BeBeauty ;/

      Usuń
  11. ale zaszalałaś! ja wzięłam tylko 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole mieć zapas i nie kupować przez najbliższe miesiące :D

      Usuń
  12. ja mam 3 buteleczki :D zgarnęłam z półki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam 4 szkoda, że go wycofali bo te mi pasował:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuje i nadal nie rozumiem dlaczego go wycofują ;/

      Usuń
  14. u mnie w biedronce już nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam 6 buteleczek w zapasie a 7 w użyciu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. spory zapas, u mnie w biedronce jest ich całe mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to te wycofują? myslałam, że te stare żele micelarne

    OdpowiedzUsuń
  18. Spory zapas :) U mnie w Biedronce już ich nie było :(



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sam deficyt jak u mnie widzę ;)

      Usuń
  19. Ja dopiero zaczęłam go wypróbowywać, a już go wycofują :/

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nawet go nie wypróbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for the interesting article and pictures. Hopefully be an inspiration for us all. Greetings from blog visits thus of http://dengandemikian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę, a ja właśnie miałam w planach kupno i wypróbowanie go. :c Obym jeszcze znalazła go na półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go jeszcze znajdziesz :)

      Usuń
  23. jej ile ich masz :)
    Ja nigdy go nie używałam bo juz za puzno poszłam do stonki i go wycofali :((
    Światny blogasek :p

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja nie zdążyłam zrobić zapasów;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaszalałaś :D Słyszałam, że wycofują i widziałam wielki bum na niego teraz :D U mnie niestety się nie sprawdził, więc oddałam go siostrze. Ona z kolei go pokochała i jak widać.. ma problem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...