piątek, 3 maja 2013

TICKET TO PARADISE (Essence LE)


Essence wychodzi do nas z reklamą nowej edycji limitowanej, która moim zdaniem zapowiada się całkiem dobrze. Ma się pojawić w okolicach lipca/ sierpnia. U nas polecam szukać jej w Hebe lub w innych drogeriach, bo Natury jak zwykle będą opóźnione. Podobają mi się cienie w kremie i turkusowy błyszczyk :D a Wam ?

ROZŚWIETLACZ
01 tropical heat

CIENIE W KREMIE


01 dive with me to the island, 02 deep sea baby, 03 tropical heat

 BŁYSZCZYKI
01 sun said red, 02 my treasure island, 03 dive with me to the island


LIPLINERY
01 sun said red, 02 my treasure island

 LAKIERY
01 dive with me to the island, 02 tropical heat, 03 sun said red, 04 my treasure island

 MASKARA DO WŁOSÓW (:D)
01 rumble in the jungle, 02 dive with me to the island


24 komentarze:

  1. Ja pewnie skuszę się na jakiś lakier do paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w tej kolekcji nic nie zachwyciło. Jest ładna i kolorowa, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja muszę wzbogacić swoją kolorówkę o jakieś "żywe" kolory :)

      Usuń
  3. Jakoś nic mi się szczególnie nie spodobało;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie w tej limitowance, to może w następnej :)

      Usuń
  4. Mam wrażenie, ze lakiery to powtórka. Za to błyszczyk może być ciekawy :)
    Maskara do włosów mnie powaliła ;D Może sobie takową sprawię? :D Haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie to coś ciekawego to może ja również sobie sprawie :)

      Usuń
  5. zbyt dużo koloru jak dla mnie ;P dawno nic z tej firmy nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatni raz jakiś lakier z 2 miesiące temu :)

      Usuń
  6. Mnie intryguje maskara do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne lakiery :D Błyszczyki intrygujące :)

    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie, możesz wybrać wężowy choker. :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)) bardzo miło sie go czyta !:)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki i zapraszam do obserwowania naszego bloga ;*

    Ps.Zachęcamy do wykonywania makijaży z naszego bloga i wysyłania nam zdjęć, które my bedziemy publikować na naszym blogu i promować wasze strony :))
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/

    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieni w kremie chętnie bym spróbowała, bo kolory zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa pierwsze mam nadzieję, że znajdą się w moim domu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...