środa, 1 maja 2013

Łupy/ zakupy kwietnia :)


W tym miesiącu nie przybyło mi, aż tak dużo kosmetyków. Głównie kosmetyki do demakijażu (w tym jeden totalny "badziew") i żele pod prysznic. Wróciłam również do szamponu dla dzieci, ponieważ ostatnio mam znowu problemy z włosami ;/  Oczywiście nie mogło się obyć bez lakierów i zakupów Biedronkowych.
Jak tam Wasze zakupy? :)


Płyn micelarny z BeBeauty- coś czuję po pierwszych użyciach, że będzie to mój hicior.
Płyn z Nivei- póki co totalne, negatywne zaskoczenie ;/
Zmywacz z Isany- tego jeszcze nie miałam.


Dwa żele z Isany- wersja limitowana i "tradycyjna".
Szampon z Babydream- lubie co pewien czas do niego powrócić.


Lakiery: z Golden Rose w numerze 16 (od M :*), z Wibo- Peaches and cream, z Catrice- After eight, preparat wybielający płytkę paznokcia
Dwie pomadki: z Catrice- Pink me up! (niedługo pojawi się notka na jej temat) i z Floslek'u- sun care


Płatki kosmetyczne z Biedronki i dwa dezodoranty z Isany, ten niebieski jest z edycji limitowanej.

62 komentarze:

  1. Catrice- After eight zapowiada się obłędnie :)

    U mnie miesiąc zamknięty już. Było spokojnie, czekam na maj/czerwiec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się Catrice od razy w oczy rzucił :p

      Usuń
    2. Na pewno go pokaże jak tylko urosną mi paznokcie :) teraz jest na promocji.

      Usuń
  2. Mam ten makowy żel z Isany - ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też pokazywałam wczoraj swoje nowości kwietniowe;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tylko ja jeszcze nie kupiłam płynu micelarnego z Biedronki.
    Czekam na recenzje Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Ja nigdzie nie mogę dostać lakieru TheOleski :/ Muszę wypróbować kiedyś jakiś dezodorant z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dezodoranty są o tyle fajne, że często są na promocji :P u mnie pełno tych lakierów i o dziwo oleski nie są wyprzedane :)

      Usuń
  6. zmywacz, który jest ze mną zawsze :D gorąco go polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja go dopiero pierwszy raz mam :D

      Usuń
  7. Jakie efekty daje szampon dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj osobna notka- http://to-i-tamto.blogspot.com/2013/01/babydream-szampon-dla-dzieci.html
      Włosy są dobrze wyczyszczone, mogą się plątać ;)

      Usuń
  8. Jakie efekty daje szampon dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko swietne lakiety fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. też kupiłam w tym miesiącu szampon BD, micel z biedronki, płatki kosmetyczne oraz zmywacz Isana :P

    OdpowiedzUsuń
  11. też kupiłam micel z Biedroki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. micel z biedronki u mnie czeka i czeka na swoją kolej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co go polecam :D Inne poszły w odstawkę.

      Usuń
  13. Musz koniec koncem kupic te isane z mielonem i gruszka- zapisze na liste, bo ciagle zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmywacz również mój ulubiony;)
    Ja niestety na płatki z Biedronki nie załapałam się;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dość szybko zniknęły z Biedronkowej półki :(

      Usuń
  15. jestem ciekawa zmywaczu z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bo jeszcze go nie używałam :D

      Usuń
  16. Właśnie też kupiłam ten lakier brzoskwinka i nawet długo trzyma-po 3 dniach lekkie starcie końcówek, nie spodziewałam się po Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie miałam na paznokciach, a jak z konsystencją? :)

      Usuń
  17. mam nadzieje ze te dezodoranty z Isany doczekaja sie recenzji, bo chetnie bym cos o nich przeczytala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam je już od dawna, więc jeżeli chcesz to na pewno coś napisze :)

      Usuń
  18. wstaw jak wyglada paznokiec pomalowany bialym manhatanem:) nie ciagnie ci sie ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero go raz użyłam, więc nie chce go oceniać, ale przy tym pierwszym razie nie ciągnął się :)

      Usuń
  19. U mnie się też nie sprawdził płyn dwufazowy z Nivea. Totalny bubel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak sobie właśnie zdałam sprawę, że w kwietniu kupiłam tylko lakiery i zmywacz O.o.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten żel z makiem ślicznie pachnie, chyba też sobie sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup dopóki jeszcze jest dostępny :)

      Usuń
  22. Też sprawiłam sobie żel makowy Isany. Szkoda, że wczoraj już mi się skończył:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie używałam, będę oszczędzać :D

      Usuń
  23. fajne zakupy ;) pomadka catrice- pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już notka jest w przygotowaniach :D

      Usuń
  24. Sporo sprawdzonych i dobrych kosmetyków masz w swoich łupach. Micel z Biedronki lubię, żel z Isany z melonem miałam i sprawdzał się nieźle ;) No i sprawdzone waciki w niskiej cenie :D
    Zakupy super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami wole kupować sprawdzone kosmetyki niż nowości :D

      Usuń
  25. Płyn micelarny BeBeauty czeka w kolejce.
    Wąchałam makowy żel - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też czekał, ale nie mogłam się powstrzymać i używam go już od paru dni :)

      Usuń
  26. Super zakupy. : ) Ładne lakiery. : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Brdzo lubię te Biedronkowe waciki za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tanie, fajne i jest ich dużo- jak można ich nie lubić :)

      Usuń
  28. kupiłam ten sam żółty/pomarańczowy żel pod prysznic Isany, pachnie cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli mi się kończy i ubolewam nad tym :(

      Usuń
  29. Ten żel z isany o zapachu maku pachnie bardzo ładnie i świeżo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie, chociaż nie pomyślałabym, że tak pachnie mak :D

      Usuń
  30. Ta wersja limitowana Isana ma przepiękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...