piątek, 21 czerwca 2013

CIENIOWANIE: miętowo-lawendowe


 Witam Was w ten kolejny upalny dzień. Nie wiem jak wam, ale mi ta pogoda bardzo daje w kość. Mam wręcz wrażenie, że wychodząc poza dom nie ma czym oddychać. Co prawda można się opalić, ale jest gorzej gdy już trzeba jechać do miasta, lub co gorsza wsiąść do autobusu. Marzy mi się już wyjechać nad morze, jednak takie plany snuje dopiero na sierpień.
Ostatnio mnie coś wzięło na wzorki i na zużywanie lakierów. Chciałam wreszcie sprawdzić jak mi wyjdzie cieniowanie za pomocą gąbki. Oto widzicie efekt. Bardzo mi się podoba, że kolory idealnie się ze sobą zlały i nie jest to taki mocny efekt- co osobiście bardzo przypadło mi do gustu. Niestety mój aparat zjadł trochę odcienie, jednak musicie mi wierzyć na słowo, że na żywo wyglądało to o wiele lepiej.
Do cieniowania użyłam miętowego lakieru z Bell, który chcę zużyć, ponieważ mam w swojej kolekcji aż 3 mięty (na prawdę nie wiem jak to się stało) i lawendowego kolorku ze starej serii Essence- dress for a moment. Następnym razem pobawię się kolorami, które będą bardziej ze sobą kontrastować.
Jak Wam się podoba? Jakie kolory byście połączyły? :)





29 komentarzy:

  1. ładne połączenie mnie tak nigdy nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyszło dopiero jeden raz, więc nie wiem czy zawsze tak będzie :P

      Usuń
  2. super delikatny efekt, prezentuje się to znakomicie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z 6 mięt... ;D uwielbiam to połączenie kolorów! jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatny i subtelny efekt, bardzo mi się podoba jednak czekam na ten bardziej wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze te miętuski mnie naprawdę korcą ale planuję zakupić jakiś tani bezfirmowy lakier bo nie przepadam za pastelowymi odcieniami ale ten mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kup miętuska z Golden Rose? Lakiery nie są drogie :)

      Usuń
  6. gradient wyszedł pięknie- delikatnie i płynnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Wreszcie jestem z czegoś całkowicie zadowolona :D

      Usuń
  7. piękne połączenie ;D mam jednego miętusa, którego uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło świetnie, lubię to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwa ulubione odcienie pasteli :)

      Usuń
  9. bardzo lubię propozycje na paznokcie z wykorzystaniem niebieskiego w różnych odcieniach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskiego? Tak właściwie to mięta i lawenda :P

      Usuń
  10. Subtelnie wyszło. Bardzo ładnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Peach :) o subtelność mi właśnie chodziło.

      Usuń
  11. Piękne przejście kolorków ii ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrałaś cudne kolory i gradient wyszedł idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...