wtorek, 25 czerwca 2013

FLAMING- Tydzień 4 (Dzikie wyzywanie)


To już czwarty tydzień. Rany, jak to szybko mija ! Na nowo odżyła moja lakierowania mania i najchętniej codziennie zmieniałabym kolor paznokci :) Nadal trzęsie mi się ręka przy robieniu wzorków, ale myślę, że w końcu sobie z tym poradzę i czarna linia będzie prosta i wyraźna. Tydzień flaminga przypomniał mi, że muszę się przejść do poznańskiego ZOO, które jest idealnym miejscem na spacer :) Pogoda jest na to idealna. 
Jak Wy spędzacie czas w takie upały? I co myślicie o moim fuksjowym flamingu? :)


19 komentarzy:

  1. myślałam że któraś Pani wpadnie na pomysł z piórkami ale sięnie doczekałam jak na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może sama zrób mani z piórkami? ;)

      Usuń
  2. u mnie deszczowo, ale w sumie nie narzekam na zimniejsze dni :). Podziwiam Twoje zdolności manualne których ja niestety nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjazny dla oka ten twój flaming :) A tak szczerze to wątpi ę czy mój wyszedł by tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny Ci wyszedł ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piórek nie ma ale i tak wygląda bardzo fajnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ci to wyszło, z chęcią sama bym wybrała się do zoo, ale mam strasznie daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam daleko, jednak raz do roku mogę tam pojechać:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...