piątek, 28 czerwca 2013

Fuschia hype- lakier od Bourjois


Cena: ok 30zł
Pojemność: 10ml
Dostępność: szafy Bourjois

Dzisiaj parę słów o moim letnim ulubieńcu do malowania paznokci. Mowa o pięknym, fuksjowym, soczystym kolorze od Bourjois. Sama raczej nie kupiłam tego lakieru. Trafił w moje ręce dzięki wymiance, z czego jestem bardzo zadowolona. Odcień Fuschia hype przepięknie wygląda na lekko opalonych dłoniach. Zwraca na siebie uwagę i jest dla mnie idealnym kolorem fuksji. 
Sam lakier nakłada się bez problemów. Wystarczą dwie warstwy. Niestety nie mogę powiedzieć nic co dotyczy wysychania, ponieważ zawsze używam jakiegoś top coatu. 
Niestety już na drugi dzień miałam starte końcówki, ale w moim przypadku to standard i nawet najlepszy utwardzacz tego nie zmieni. Jest to chyba jedyny produkt z Bourjois jaki posiadam. Sama za te 30 złotych chyba wolałabym kupić jakiś lakier z Essie :) Jeszcze za plus uważam samą buteleczkę, która moim zdaniem jest po prostu urocza :)
Miałyście kiedyś lakier z Bourjois? :)




24 komentarze:

  1. Kolor ładny, mam podobne w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, nigdy nie miałam lakierów z bourjois ponieważ cena mnie odpychała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!mam pomadkę w identycznym kolorze i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor świetny, ale za tą cenę to już prędzej bym się szarpnęła na coś od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor piękny ale zdecydowanie cena nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę przypomina mi Essie Super Bosa Nove, o której pisałam. Ale chyba ten ładniejszy:) Zapraszam na rozdanie u nas:) http://goodtotry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie miałam lakieru tej firmy ;) Bardzo ładny kolor ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy lakieru Bourjois. Kolorek bardzo przyjemny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. intensywny i bardzo ladny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor ;) ma piękny połysk ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...