piątek, 14 czerwca 2013

Kwiat maku- żel od Isany


Cena: ok 4zł
Pojemność: 300ml
Dostępność: Rossmann

Isana często kusi nas swoimi edycjami limitowanymi. Tym razem na półkach pojawił się żel o zapachu kwiatu maku, który jeszcze możecie dostać w Rossmannach. Jako, że te produkty są bardzo tanie i mają przyjemne zapachy- skusiłam się :)
Sama nie wiem z czym ten zapach mi się kojarzy. Jest słodki, ale nienachalny. Jeżeli tak faktycznie pachnie kwiat maku to jestem szczerze zaskoczona. Na lato jest to zapach idealny, pobudza i orzeźwia. 
Konsystencja niestety jest dla mnie za rzadka. Wolę kiedy żel jest gęsty bo wtedy nie przecieka mi spomiędzy palców, przez co jest bardziej wydajny. Jednak za taką cenę, nie jest to jakiś wielki minus.
Dobrze myje skórę i pozostawia ładny zapach. Jest to kolejny powód do stwierdzenia, że co tanie to niekoniecznie jest do bani. To już kolejny kosmetyk z Isany, który bardzo polubiłam. Nie oczekuje by żel nawilżał moją skórę, a jedynie dobrze mył i nie wysuszał. 
Załapałyście się na tą wersje? 



32 komentarze:

  1. Zele od Isany są świetne i nie drogie do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to chyba ich największy plus :)

      Usuń
  2. U mnie ten żel czeka na swoją ze tak powiem kolej, ale ogólnie lubię żele z Isany za to właśnie ze są takie tanie i z reguły bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że go mam, ale na razie wypadało by skończyć to co mam :D
    Mam również ten z letniej limitowanki tegorocznej chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fioletowy? (nie pamiętam z czym)

      Usuń
  4. U mnie w ogólnie nie można go dostać. Co jestem to są tylko puste półki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne, u mnie są tylko puste jak jest promocja :)

      Usuń
  5. Wąchałam ten żel - zapach bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny, choć jak dla mnie wersja z melonem pachnie ładniej :)

      Usuń
  6. Mi zapach nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, początkowo też nie byłam przekonana :)

      Usuń
  7. ja jestem miłośniczką Dove i Palmolive jeśli chodzi o żele ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Palmolive chyba nie miałam żadnego żelu, jakiś polecasz szczególnie? :)

      Usuń
  8. Zapach tego żelu jest piękny. Nie wiem czy tak pachnie mak, ale jeśli nie to mógłby właśnie taką woń wydzielać ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam, ale czeka na swoją kolej. Zapach też przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja też ! Szczególnie dezodoranty, żele :) Muszę jeszcze wypróbować masła.

      Usuń
  11. Miałam i bardzo polubiłam:) Kiedyś zachwycałam się żelami z Isany, bo były (i wciąż) są na studencką kieszeń, mają też różnorodne zapachy, ale zaczęła przeszkadzać mi ich konsystencja:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ta wersja z melonem ma lepszą konsystencje niestety :( ale za taką cenę i tak warto kupić :)

      Usuń
  12. Używałam już tego żelu i bardzo mi się podobał :) Cena w porządku, robił co miał robić, pięknie pachniał i nie wysuszał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc gdy są na promocji to, aż wstyd nie wziąć ! :)

      Usuń
  13. Żele Isana pachną ładnie, zwłaszcza limitowane wersje, ale są kiepskie :( z Isany używam tylko płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak pachnie... bo mi kwiaty maku nie pachną wcale :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według Isany pachną i to dość intensywnie :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...