piątek, 7 czerwca 2013

ME&MY ICE CREAM (Essence LE)


Mam dla Was świetną wiadomość. Wreszcie firma Essence postarała się i wymyśliła ciekawą limitowankę. Osobiście muszę mieć kuleczki rozświetlające i może ten brzoskwiniowy lakier. Jeżeli edycja będzie wyglądała tak samo jak na zdjęciach to coś czuję, że standy będą znowu wyprzedane. Limitowanka powinna pojawić w Polce w lipcu. Coś Wam wpadło w oko? :)

RÓŻ

01 ice bomb

CIENIE


01 cone head, 02 icylicious, 03 always in my mint

KULECZKI ROZŚWIETLAJĄCE


 
01 i-cy u

BALSAMY DO UST


01 ice, ice baby, 02 icylicious, 03 ben & cherries

LAKIERY

 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby, 04 icylicious

NAKLEJKI NA PAZNOKCIE

 01 rainbow sprinkles

CHUSTECZKI DO RĄK


01 i scream ice cream


24 komentarze:

  1. Zdjęcia prezentują się bardzo zachęcająco :) Kilka rzeczy wpadło mi w oko, bo kolorki wydają się być naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuleczki rzeczywiście pięknie wyglądają...i lakiery...bo ja lubię pastele haha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że pojawi się też u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już to w Hebe lub w Douglasie :)

      Usuń
  4. faktycznie, to pierwsza limitowanka od niepamiętnego czasu gdy mam ochotę na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. kuleczki wręcz krzyczą do mnie "kup nas!", ale przecież mam inne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam, więc nie będę musiała się tłumaczyć przed innymi :D ee tam, jesteśmy kobietami! Trochę kuleczek w tą czy w tamtą :P

      Usuń
  6. widziałam już tą kolekcję, jest świetna :-)
    trafili w gust większości z nas :) myślę, że każda znajdzie coś dla siebie :)
    u mnie niestety nie ma Natury, bo zamknęli jakiś czas temu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery świetne z tej limitowanki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kułeczki i balsamy do ust wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuleczki i lakiery pewnie będą moje ^^ Niestety, w lipcu mnie nie będzie tzn. będę bez dostępu do natury :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze wątpię czy pojawi się ta limitowanka :(

      Usuń
  10. bardzo słodko :)
    lakiery<3

    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa kolekcja, szczególnie lakiery ;)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...