niedziela, 23 czerwca 2013

Moje lakiery na LATO


Pierwszy, oficjalny dzień lata już za nami. W Poznaniu jak co roku organizowana była Noc Kupały. Byłam na takiej zabawie pierwszy raz i szczerze mówiąc moja noga więcej tam nie postanie :) Wolałam widzieć tą bajeczną wizję na zdjęciach, niż zobaczyć zupełnie co innego na żywo. Skoro lato już jest to i na moje paznokcie wskoczyły inne lakiery. Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione buteleczki na tą porę roku. 
Wreszcie moje paznokcie odrosły, ożyły i wreszcie będę mogła znowu pokazywać swoje zdobycze. Nawet nie wiecie jak się stęskniłam za malowaniem paznokci :) Przejdźmy do rzeczy:


Miss Selene, nr 104- pokazuję Wam go, ponieważ jest idealną bazą pod lakier Jolly Jewels. Opalone dłonie wyglądają wtedy niesamowicie :)
Revlon, Minted- jest to dla mnie mięta idealna. Nie wpada w niebieski i zdecydowanie jest jednym z moich ukochanych lakierów. Oprócz niej mam jeszcze 2 inne mięty, jednak to nie to samo.
Bourjois, Fuschia hype- kolor, który właśnie noszę na swoich paznokciach. Idealna fuksja, która dobrze się rozprowadza. Jest soczysta i nasycona.
Essence, Redvolution- jest to lakier, który wygląda dopiero dobrze przy opalonych dłoniach. Powiedziałabym, że jest to neonowa czerwień. Widać go na paznokciach z daleka :)
Golden Rose, nr 115- to jest mój hit tego lata. Dopiero niedawno wpadł mi w ręce, a już jestem nim zachwycona. Przy tym lakierze nie trzeba nosić żadnej biżuterii. Najlepiej wygląda na jasnym/białym lakierze.


Essie, Fiji- jest to już kolejny kolor, który pięknie wygląda przy opalonej skórze. Bardzo lubię takie jasne kolory, ponieważ wyglądają elegancko, a sama czuję się w nich świetnie. Kryje po 2 warstwach i zastępuje mi lakier Orly- Pure porcelain za którym poluje od lat.
Golden Rose, nr 16- piękny, soczysty kobalt. Nic dodać, nic ująć. Na pewno niedługo zaprezentuje go na blogu, ponieważ jest przepiękny.
Essence, Little miss sunrise- jest to kolor, do którego z początku miałam mieszane uczucia, jednak teraz jestem do niego przekonana. Nazwałabym ten kolor po prostu musztardą :)
Wibo, Peaches and cream- jedyny lakier z serii blogerskiej, który posiadam. Idealnie wpasowuje się w kolory tego lata. Bardzo ładna brzoskwinia.
Golden Rose, nr 230- w dzieciństwie turkus był moim ulubionym kolorem. Jakiś sentyment pozostał do dzisiaj, ponieważ moja kolekcja nie może się obejść bez takiego koloru :) 


Jakie są Wasze typy na to lato? Jak widzicie w mojej kolekcji jest mało neonów, ponieważ nadal nie przekonał mnie trend na moich paznokciach. W mojej kolekcji powtarza się parę odcieni lakierów i jestem ciekawa co byście powiedziały na porównania niektórych lakierów o tym samym/podobnym kolorze? 

39 komentarzy:

  1. Te z Golden Rose są super, zwłaszcza turkus i kobalt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobalt jest przepiękny ! :) Jestem nim totalnie oczarowana.

      Usuń
  2. Mam zamiar kupić wieeele lakierów GR na razie mam tylko 1. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie się zaopatrz w więcej :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie się trzymają już 3 rok i zostaną jeszcze na dłuuugo :)

      Usuń
  4. Piękne kolory!
    ja nie dzielę lakierów na pory roku- maluję tym, na co mam ochotę :)
    Essiak jest piękny, marzy mi się... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak zazwyczaj mam swoje typy na każdą porę roku :) a Essiak swoją drogą jest cudny :) Z czystego serca mogę polecić ten kolor.

      Usuń
  5. wszystkie mi się straaasznie podobają : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zastanawiałam się nad tym jolly jewels :) A kobalt będzie pięknie wyglądał do opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup go, właśnie nim sobie pomalowałam paznokcie i efekt jest przesłodki :)

      Usuń
  7. Golden Rose 115 jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętka, turkus i kobalt wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki ;D Znam tylko Oleskowy lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba wszyscy go znają :D

      Usuń
    2. Teraz chyba wszyscy znają ten lakier :D

      Usuń
  10. Również mam ten JJ Glden Rose i mino, ze fanka nadmiaru błyskotek nie jestem to podoba mi się efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba efekt, ale tylko gdy nałożę go jedną warstwą na jakiś jasny lakier :) Raz nałożyłam go samego, po prostu 2-3 warstwy i nie przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  11. 2 kolory mam te same co ty - Essence czerwony oraz Wibo Olesski :)

    Kurczę, masz masę ślicznych lakierów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ci się sprawuje ten Essence? :)

      Usuń
  12. Turkus z Golden Rose i mięta z Revlon mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus jest piękny, choć trudno mi się go nosi :)

      Usuń
  13. czy ten biały miss selene sprawdzi się do frencza, do końcówek?
    tak po 2 warstwach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na biały lakier ma bardzo dobre krycie, więc myślę, że się sprawdzi :) Zresztą one kosztują tylko 2-3 złote, więc zawsze warto wypróbować.

      Usuń
  14. Prawie idealnie wbiłaś się w moje gusta - ze swojej strony dodałabym tylko jakieś neony, które kocham na lato ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja nie jestem przekonana do neonów na moich paznokciach :P

      Usuń
  15. też mam chrapke na tego jewellsa ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Golden Rose, nr 16 jest piękny. Zapisuje go na mojej wish list. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Essie Fiji jest cudny ;) moim zdaniem takie odcienie dodają kobiecym dłoniom niesamowitej delikatności, pod warunkiem, że są zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...