niedziela, 16 czerwca 2013

Popularny płyn micelarny od BeBeauty


Cena: ok 5zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność: Biedronka

Tego produktu nie muszę Wam przedstawiać. Wszystkim znany i większości lubiany, płyn micelarny z BeBeauty zawładnął całą blogosferą. Wśród tylu ochów i achów należy wspomnieć o tym, że produkt powoli znika z półek Biedronki. U mnie zostały ostatnie opakowania, w innych sklepach już ich nie widziałam. Pewnie nic nie napiszę nowego, ale pragnę dorzucić swoje trzy grosze apropo tego produktu.
Płynu używam wyłącznie do zmywania makijażu oczu, ponieważ na całą twarz jest mi go zwyczajnie żal. Moim problemem z każdym produktem do demakijażu jest albo tłusty film pozostawiony na powiekach, albo szczypanie.Początkowo nie mogłam uwierzyć, że taki taniutki płyn może być, aż tak dobry, a w rezultacie stać się moim numerem jeden. 
Co pierwsze zwróciło moją uwagę to przepiękny zapach. Delikatny, łagodny. Przypomina mi zieloną herbatę, którą uwielbiam. Już sam zapach mnie oczarował. Kolejną kwestią jest wydajność produktu. Taka butelka (200ml) starczyła mi na naprawdę długi okres czasu. Za taką cenę- jestem bardzo zadowolona. Nie zauważyłam żadnego szczypania, zaczerwienień czy tłustego filmu. Płyn świetnie radzi sobie z makijażem.
Podsumowując. Nadal nie potrafię zrozumieć dlaczego płyn został wycofany. Mam zapas, jednak w końcu się on skończy i co ja wtedy zrobię? :) 
Jaki jest Wasz ulubiony płyn do demakijażu oczu?


29 komentarzy:

  1. Mam trzy butelki w zapasie, nie wiem po co ja sięgnę gdy już mi się skończą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się skończy mój zapas to chyba sięgnę po ten płyn z Bourjois :)

      Usuń
  2. Ja jakoś mimo pochwał i wychwalania go na blogach nie przekonałam się do zakupu i wypróbowania..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię ten produkt ale czytałam, że w jakimś markecie można znaleźć jego odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gdzieś o tym słyszałam, ale nadal nie wiem w jakim markecie i który to produkt :)

      Usuń
  4. A ja go nie znam... osobiście znaczy się. Bo co rusz się pokazuje na blogach.
    Do zmywana makijażu oczu używam mleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam go jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czeka w kolejce, a że nie przepadam za płynami micelarnymi raczej wolę stosować mleczka do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na początku byłam negatywnie nastawiona do zapachu, jednak po kilku użyciach przyzwyczaiłam się :)
    Teraz jest to mój numer 1 wśród kosmetyków do demakijażu, dodatkowo cena jest świetna.
    Szkoda że go wycofują, chyba czas zrobić zapas :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zapach bardzo się spodobał :D No to szybko leć!

      Usuń
  8. Żałuję, że go nie nabyłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze go znajdziesz na półce ;)

      Usuń
  9. dla mnie to jest zbędny produkt :D osobiście mogę żyć bez niego ;P ponoć nie wycofują tylko zmieniają szatę graficzną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na mnie plyny micelarne jakos nie dzialaja, jedynie co to uzywalabym ich tylko do szybkiego odswiezenia cery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden i póki co tylko wąchałam - faktycznie, ładny, delikatny zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie w Biedronce nigdy go nie ma! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i nawet ostatnio polubiłam zmywać nim mascarę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero kupiłam po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...